Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Noen som har tips som kan hjelpe mot uro, eller maur eller hva det kalles i bena? Sliter hver kveld nå, og blir veldig takknemlig for tips
Mamma til to guttegull Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Magnesium hjelper mot dette. Velg gjerne et produkt som også inneholder kalsium. Best opptak på kvelden, så ta det før du legger deg sammen med litt mat/drikke.
attpåklatt på gang Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Dette har jeg erfaring med fra tre svangerskap nå, og det er jammen ikke bare bare! Hos meg kom det seg da jeg begynte å ta Lifeline Gravid i dette svangerskapet. Har nesten ikke hatt det etterpå, så det skulle jeg visst om de to andre gangene jeg var gravid og holdt på å gå på veggene... Var også verst de dagene det ble mye ståing og trakking, så det bør du unngå så langt som mulig. Sånn akutt så syns jeg det hjelper med noen uttøyingsøvelser.
mo9x Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er urolig i beina innimellom, og det er helt pyton! Men syns det fungerer å ta en varm dusj, smøre beina med fuktighetskrem (ikke minst føttene) og hoppe til sengs.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Til meg ble det verre når benet ble varmt, så jeg passet på å ha benet godt utenfor dyna... Og for meg hjalp det å gå opp og bevege meg litt, men det er jo ikke alltid så gøy når man prøver å sove... Kanskje noen av tipsene over kan fungere? Tror jeg skal prøve det denne gangen om jeg blir plaget. (Er egentlig bare på 2.tri nå...)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 Takk kjære medsøstre! Jeg skal prøve alle tips! God bedring til dere andre som har det også! Har også hørt at det hjelper å kjøle ned bena, hvordan man enn gjør dette..?
Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 magnesium funket ikke på meg, jeg plages med dette hver natt....har prøvd kremmer å alt, men ingenting hjelper...jeg også må ha beina utenfor dynen...får håpe han kommer inatt, så det går over...6 dager til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå