Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Fikk satt inn en for ca 2,5 uke siden. Hadde overhode ikke noen blødninger eller smerter, herlig tenkte jeg. Så fikk jeg mensen for en lite uke siden, slike jeg skulle. Problemet er at nå skulle jeg være på siste dagen, sånn normalt sett, og bare fått litt farge på papiret på enkelte toalettbesøk. I stede blør jeg fortsatt som på 3-4.dagen (gul tampong/truseinnlegg som skiftes hver 2.-3. time er nødvendig), og har mye murringer og vondt i mage og korsrygg. Føles mer som jeg er i starten og ikke slutten. Noen andre som har opplevd dette? Blødde dere veldig mye lenger enn normalt under mensen?
Candy girrrl Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Gul tampong? Hi hi.. Er Ikke den for 12-13-åringer? Ellers ingen kloke svar.
mamman til to gutter Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg småblødde litt et par mnd første gang jeg fikk satt inn hormonspiral. Etter det blødde jeg ikke i det hele tatt før jeg tok den ut for å bli gravid på nytt. (og hvis det holder med en gul tampong eller truseinnlegg, så kaller jeg det småblødninger)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 Eh..den er vel for hvor mye en blør, ikke alder? Eller? ;-) Gul tampong = småblødninger, blå = middels/lite, rosa = middel/mye, grønn = mye
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2010 Jada, det er ikke mye-mye, men nok til at det er plagsom ;-) Vet at det er vanlig å blø etter innsetting, men jeg blødde ikke rett etter innsetting i det hele tatt, først nå som mensen kom. Så lurte bare på hvordan mensen har fungert for andre med spiral :-)
Candy girrrl Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Ikke noe galt i det. De er skikkelig nusselige. Trodde ikke en 4-barnsmor brukte gule tamponger ;-) Var bare det.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2010 Hehe... Er da fortsatt en ung menstruerende kvinne selv om jeg har 4 barn ;-P Og ja, de er egentlig litt søte *humrer*, men de gjør nytten.
mamman til to gutter Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Tror ikke jeg begynte med en gang etterpå jeg heller, husker ikke for det er noen år siden nå. Jeg fikk ny for snart 4uker siden og nå blødde jeg mye de første 2-3ukene og så sluttet det helt, så håper det fortsetter sånn nå, for det er plagsomt å småblø hele tiden, selvom det ikke er mye.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2010 Motsatt av meg da :-) Sist jeg hadde småblødde jeg i ca 6 uker etter innsetting, men det var før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, så når den kom ca 7 mnd senere var alt som normal. Får vel belage meg på noen uker med blødninger da :-(
trebarnsmamma84 Skrevet 29. juni 2010 #10 Skrevet 29. juni 2010 Eg blødde berre noken dagar etter eg fekk satt inn h.spiralen. Siden har eg ikkje hatt blødningar. Er 1 år 9 mnd siden eg satte den inn.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 29. juni 2010 #11 Skrevet 29. juni 2010 Har ikke spiral (enda) så får bruke venninnen min sine erfaringer. Hun blør hver fjerde uke som før, mindre mengde, men flere dager.
vanessa89 Skrevet 29. juni 2010 #12 Skrevet 29. juni 2010 Jeg blødde småblødninger i 7 mnd (HELE TIDEN), gikk ikke vekk, så gikk konstant med truseinnlegg. Skikkelig plagsomt å måtte bruke det hele tiden. Så stoppet det opp i en mnd, og har stabilisert seg til en 8 dagers syklus med mye smerter og skikkelig menstruasjon. Liker ikke det heller, men heller det enn konstant småblødning. Nå er det 9/10 mnd siden innsetting.
Rampongi Skrevet 29. juni 2010 #13 Skrevet 29. juni 2010 jeg satte inn i desember og smøblødde til og fra de første 3 mnd etterpå. Etter det har jeg kun blødd en kveld, holdt med 2 blå, så var det over.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 29. juni 2010 #14 Skrevet 29. juni 2010 Jeg blødde i ukesvis da jeg satte inn hormonspiralen, men det gav seg til slutt og da ble mensen borte også
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 29. juni 2010 #15 Skrevet 29. juni 2010 Jeg småblødde (truseinnlegg var nok stort sett) noen uker etter innsetting. Så gav det seg og jeg hadde en dag med litt blødning to ganger (truseinnlegg var nok igjen). Dette var noen måneder i mellom. Jeg har hatt den siden mars i fjor, men nå er den ute! Skal prøve å bli gravid med en liten tredjemann:) Sist jeg tok den ut tok det 4 mnd før mensen kom, så det er bare å smøre seg med tålmodighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå