Gå til innhold

Her sitter jeg da, mens jeg svelger en stor kamel :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til meg selv, jeg skulle i hvert fall aldri sitte på nettet når baby er våken.

4 mnd klarte jeg meg. Skulle betale noen regninger og hun ligger og koser seg på babygymmen, så måtte jeg selvfølgelig innom her en tur :)

Huff :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er så galt med å være her da, bortsett fra at du risikerer å bli æreskjelt, anmeldt til barnevernet og fratatt all intelligens og dømmekraft? Har vi det ikke hyggelig kanskje?

Skrevet

ikke noe galt å være her, men å være på nettet mens baby er våken skulle jeg liksom AAALDRI gjøre :)

Skrevet

Ta det som et eksempel på at du er tidlig ute med å lære barnet IT.

Skrevet

Uff, jeg sitter visst ofte på datamaskinen mens jenta er våken. Hun er våken 9-10 timer i løpet av en dag. Og jeg kan ikke sitte på huk og leke med henne hele dagen :)

Skrevet

Hehe, jeg vet det. Min sover vel 3 timer i løpet av dagen, og vi leker MASSE sammen. Men nå tok jeg meg en kaffe, og satte meg litt foran pcen. Hun sier vel fra når hun vil ha litt mer oppmerksomhet.

Men allikevel logger jeg av nå. Får litt dårlig samvittighet ja, 20 minutter ble det :)

Skrevet

Ja, det er bare å begynne å øve seg på kamelsvelging.

Elste min er fyllt to år nå og jeg har gjort ganske mye som jeg selfølgelig ALDRI kom til å gjøre FØR jeg fikk barn.

Humre litt for meg selv når jeg hører venner som venter første, eller ikke har barn legge ut om hva de skal og ikke skal når de får egne barn.

Skrevet

Hadde samme regel her, bare at her holdt jeg så lenge jeg hadde bare det første barnet. Nå har jeg 3, her sitter jeg mens alle 3 er våkne,..shame on me:)

Jeg har barn som omtrent ikke sover på dagtid fra de er veldig små, så da setter jeg av noen pauser til kaffekoppen og meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...