Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 For urettmessig utskriving av b prep, trussler og rus misbruk??
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Det er fylkeslegen som skal ha klagen og som vil opprette en tilsynssak og sjekke opp forholdene. Men hos pasientombudet vil du få profersjonell hjelp til å sette opp klagen. Ville absolutt ringt pasientombudet så er du sikker på at går formellt riktig for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå