Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=23122444 Så utrolig fint interiør, hvor får jeg tak i dette?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Det er ganske standard moderne interiør så du får tak i møblene på de fleste møbelbutikkene vil jeg tro. Gardinene er også enkle og finnes både i billige (prinsess/kid ol) og dyrere varianter. På veggene ser det ut som en kombinasjon av gips og panelplater, enklere får du det ikke. Det får du tak i på byggvareforretinger. Mlingen er vel en type hvit som du får på malingsbutikken. Utemøblene i tilsvarende rottingmøbler får du på alt fra hagesentre, europris, møbelbutikker osv osv. Print ut og spør deg fram på de tingene du lurer på. Det er vanskelig å hjelpe når du ikke spør om ett konkret hva i interiøret du ser på. Interiør er jo alt som er inne av møbler, puter, vegger osv.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Synst bare det var Ikea ting her jeg. Vil ikke anbefale den vasken som buer seg utover. Barn har vondt for å klare å spytte oppi der ved tannpuss. Den buen vil på en måte dytte barnet bort fra vasken. Har den selv. De vil heller ikke kunne klare å se seg selv i speilet når det ikke går ned til vasken.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Noen som vil ha skryt for leiligheten sin eller? hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå