Ophelia & Jr. Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Noen her som kan fortelle hvor fort kvalmen kom etter du ble gravid? Hva kom først; Kvalmen eller positiv test? (Vet at ikke alle blir kvalme - har selv et svangerskap 100% fritt for kvalme bak meg) Saken er at vi hadde innsetting av fryseegg for 8 dager siden, og de siste to dagene har jeg vært så vanvittig formiddagskvalm. Er det litt for tidlig til at det kan graviditetskvalme? Det er jo lov å håpe... He he.
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Med nr en kom kvalmen,hormoner,slapphet før positiv testen.. (skjønte ikek at det var det det var før søster mi spurte..) hehe.. med nr to kom slapphet og kvalmen først der og, ble sykmeldt i uke 8 med oppkast, kaster opp hver dag enda og, er nå 20 + 2.. så er noen lange uker bak meg.. Lykke til til deg
muskatt Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Hos meg kom kvalmen i uke 6-7, altså etter positiv test. Den varte til ca uke 14. Lykke til
påtjukken Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 første sv.skap ble jeg ikke kvalm i det hele tatt.. dette sv.skapet ble eg vel kvalm i uke 4-5... tror kvalmen kom før testen..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Kvalmen begynte i uke 5 ca.. Tok helt av i ukene etter det!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Ønsker deg all lykke med spiren! Krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå