Gå til innhold

Stavanger noen? :-)


Ceccilie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig. Jeg bor selv på storhaug i oktober da. Men det er ikke så mye liv på oktoberforumet. Har du fått vitet kjønn da? :) Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å skrive riktig når tastene er i veien..hehe:) jeg venter en gutt..har ei jente på 4 fra før..så var veldig gøy å vente gutt denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fnugget :-)

 

Søtt, jeg venter ei lita jente den 11 oktober, 22 år og bor på storhaug.. Men de som er på oktoberforumet er så treige med og svare. Har skrevet mange innlegg men får aldri svar. Hehe :-) Har du hvert på noe BIM treff da?

 

Jeg er på jakt etter noen og farte litt rundt med, shopping og kafe for eksempel og dele ting man lurer på. Kjekkest om det er førstegangs for da er alt så nytt får begge 2. Men har liksom ikke fått noe napp på oktoberen. hehe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naj var liksom det. Men fant jo ut at den ene setningen min manglet. Kom bare med oktober. hehe :)

 

Åh, så du venter en liten gutt. Gratulerer. <3

Det virker kjempe kjekt og ha ett barn av hvert kjønn så det blir jo kanon kjekt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle egentlig på BIM treff den 22. Men passet ikke helt, så får vente til neste gang :) Har du vært på noen?

Ja, virker kjekt å ha noen å "henge" med, ettersom det ikje alltid e lika kjekt for venner som ikje er gravide å bli dratt med på babyshopping og høre på babysnakk heile dagen :)

Førstegangs eg og, så e ganske spent på den lille =D

 

Tregt i oktober da, hehe, ingen fra stavanger som svare nei,. :P

Hadde vært kjekt å fått til et slags treff for oss fra stavanger regionen som er litt "yngre". Føler ikje helt at eg klaffer så godt sammen med de som er i 30-åra, som de fleste er da. Så kunne jo me litt yngre gravide blitt kjent, å farta litt rundt sammen :) Ka syns du om det Ceccilie88?

Me kan jo se kor mangen me finne som e i 20-årå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne meg igjen, sko og på bim treff 20 juni, men det blei kje. Men konne gjerna tenkt meg og gå på ett. Men eg e litt sjenerte så det hadde hvert kjekkt å hatt ei så eg visste litt kem va å gjekk samen medte bim treffet :-)

 

ja stemme, bestevenninnå mi har kutta meg heilt ut nå siden eg sga ha baby, eg kan jo kje drikka lenger eller verme på noge kjekt. Det stemme kje. Eg kan fint verme på enn fest eller grillturer, hytteturer osv bare at eg ikkje drikke. Men klare meg fint med brus liksom. Å eg kan fint gå ut når jentå mi e kommt å eg føle eg e klar for å la nogen sitta barnavakt for na. Men hu får det jo te ¨å hørras ut som heila live mitt e ødelagt. Ser ka venninna det e liksom, men gjerna lika så greit.

 

Nå har me faktisk sjangsen te og kjent me utrolig mange nye som e i same situasjon. Eg syns det e så jillt. Må jo ha nogen å trilla turer med og ta med oss gullklompane på kjekke ting, :-)

 

Ja det hadde hvert kanon, men her og er det lite respons å få. Hehe.

Men folk svare nok itte kvert, Eg trodde bare at dette forumet hva veldig aktivt. Menn.. hheheh :) Men om du vil så kan jo meg å deg treffast enn dag? Kanskje ta en kafe tur og enn babyshopping. Den babyshoppingå e farligge, darr e så mye fint! åååh :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Jeg er fra Sandnes. november/desember damer fra stavanger har en egen facebook side. 11/12-2010 heter den. Har ikke kommet meg på noe treff selv enda. Men var med en gjeng her forrige gang jeg var gravid og det var veldig koselig. Særlig etter vi fikk babyene.

 

For dere som er så unge finnes det et eget tilbud i kommunen. De har babycafe, og sikkert opplegg for gravide også, i regi av helsestasjonene for de som er under 24.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg bor også på Storhaug, er 28 år og venter ei jente 9.November:) Jeg er også førstegangsfødende, så jeg vil gjerne ha noen å gå trilleturer og lignende med når den tid kommer:) Ellers er jeg ikke den mest aktive i disse forumene. Men er innom med jevne mellomrom. er jo artig å lese om erfaringene til andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg bor også på storahaug, kan jeg spørre om hvor henn på storhaug? Det er så spennende når folk bor i nærheten! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke så langt fra Rosenli/Emmaus. Hvor bor du da? Storhaug er jo ganske stort, men ikke større enn at man kan trille fra ene siden til den andre. Er jo vært kjekt å ha noen andre med baby på samme alder i nærheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=128572407161819&ref=ts

 

Her e i hvertfalll linken til facebook gruppa for de som har termin i novemer-desember. Bare å melda seg inn, blir fort mange yngre der om me hive osser på heile gjengen ;) e litt kjekkere for andre yngre grsvide som muligens e i samme situasjon som oss. Her avtales det jo treff rett som det e. Neste treff på tirsdag :) bare te og stilla jenter

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell like i nærheten av meg, jeg bor med prixen, like ved en frisørsalong. Vet du hvor jeg mener?

Storhaug blir en fin plass og trille turer på når den tid kommer.. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, jeg er ny her.

 

Jeg er 31 år og bor også på Storhaug. Venter ei jente 9. november, førstegangs. Jeg har ingen venner som er gravide eller som allerede har barn, så føler meg litt alene om dette noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...