Gå til innhold

Lei av å leve i skyggen av min venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 27 og 28 år, har vært venninner siden barneskolen. Hun har alltid vært "den pene".

Jeg er pen jeg også, men hun er den "sminkepene" og jeg er den litt stille, sjenerte og søte. Og når man er tenåring havner jo den søte bakerst i rekka i venninneflokken.

Hver eneste gang jeg har fått mer oppmerksomhet enn hun så går hun hjem, enten det var på byen, på fest, ferie, ja de fleste plasser.

Og sånn er hun enda, ikke at hun går hjem, men alle skal følge henne. Hun bestemmer over alle venninnene sine. Hvis ikke ting går hennes vei, så gidder hu ikke. Uansett om vi skal ut å spise, en cafetur, trilletur osv. Jeg har nylig fått ei jente, hun har to gutter og når hun har barnefri gidder hun aldri å komme å finne på noe uansett hvor ofte jeg spør. Da er det kjedelig siden jeg har barn hjemme og ikke kan dra ut eller komme til hu.

Jeg har alltid vært dumsnill, og nå er det nok! Nå er det min tur, nå skal mitt liv i skyggen være over!!

Måtte bare slippe ut litt steam her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut!

Bestill frisørtime og kjøp noen nye stilige klær i samme slengen, så får hun enda mer å sture over. Men seriøst, sånne trenger en reality check av og til, og kanskje du skal vurdere å fortelle henne hvordan du føler hun er?

Skrevet

Jeg skjønner det litt. Når jeg får barnefri om en stund, (barnet er fortsatt litt for lite til samvær med far) kommer jeg ikke til å oppsøke folk med barn. Ikke fordi jeg ikke liker barn. (Det gjør jeg), men har jeg et par dager fri jeg kan bruke på andre ting enn å omgåes barn, da gjør jeg heller det.

Skrevet

Jeg er mer moteinteressert enn henne nå i senere tid, men hun er den typen som krever all oppmerksomhet uansett hvor hun er. Type hvis hun ikke får nok oppmerksomhet så kan hu finne på å kle av seg. I litt fuktige lag da.

Ja, er best å si fra, men som sagt er jeg den stille og sjenerte, så skal mye til før jeg tør det :)

HI

Skrevet

Hvis du har bare denne ene vennen så snakk med henne og prøv å få henne til å forstå deg. Har du flere gode venner, så er vel ikke det mye å spare på denne venninnen... Bare slutt og engasjer deg, og kom deg videre i livet. Venner kommer og går..

Skrevet

Jeg har to venninegrupper. I den enne er jeg den minst pene.

Vi får altid kontakt med veldig flotte gutter, som jeg aldri har sjans på fordi jeg blir prioritert sist.

I den andre venninggruppa er jeg desidert den peneste. Når jeg er med de jentene er jeg ekstremt populer blandt de gutta vi møter, MEN da møter vi mest de litt mindre pene gutta... Dilemma... :o)

Skrevet

10.17

Ja, det skjønner jeg også. Men hun er sammen med barnefar, og kan rase fra seg når hun vil. Så når jeg har lyst på litt besøk, så er det for kjedelig

Skrevet

Jeg har heldigvis flere venner. Som jeg kan stole på i tillegg, men siden jeg og hu har vært venner så lenge så blir det så vanskelig å bare kutte ut. Selv om jeg heller ikke kan stole på henne. Hun forteller videre mine dypeste hemmeligheter. Forteller henne ikke noenting lenger.

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Nå er det stopp :)

Skrevet

Hehe. Nei :) Det finnes nok en del slike mennesker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...