Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Gleder meg som et lite barn til julaften! :D :D :D :D FLere som skal?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Nei, men jeg skal bare briefe litt, for jeg så nemlig Muse i 2000 el 2001 (husker ikke, gammal vøtt) på Hultsfredfestivalen i Sverige, på en intim liten scene hvor vi var ca 100 mann i publikum. Det var fett det Men kose deg i kveld da, gøy med konsert!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 MUSE, er det stas? Hvem som vil kan jo gå på konsert, hehe.. Skulle trodd du skulle på middag med kongefamilien Kos deg
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Åååååhhhrrr... lucky bastard!! Hadde sykt lyst til å gå på konserten på Hultsfred, var fullstendig hekta fra første gang jeg hørte dem, men dengang var jeg fryktelig fattig student (uten studielån) som jobbet alt jeg kunne!! Fordelen med å gå på Hove idag istedetfor Hultsfred i 2001 er at nå har de enda mer snadder å spille for oss..!! Gleder meg ja! HI
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Er jo stas fordi om hvem som helst skal? Og jeg skal loooove deg at jeg tusen ganger heller hadde gått på en bra konsert enn på middag med kongefamilien!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har spist middag med kongen, og tror jeg får mer ut av Muse på Koengen i slutten av juli. Hvis du gleder deg like mye som jeg gjør HI, er det ikke lite! Kos deg masse i kveld!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 Hehe. Du skjønner meg! Kos deg i Bergen i juli! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå