Gå til innhold

prøver igjen jeg! 30 days shred...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen resultater å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har visst det :o) Selv er jeg i gang. Startet på lørdag, gjennomførte økt 3 i går. Jeg tar først 45 min på elipsemaskin (mot tidligere 65-70) og avslutter med Jillian :o) Har tenkt og prøve det de neste 30 dagene. Evt, BLIR det finvær og ungene har annen barnepass, blir det en lengre joggetur og ingen Jillian den dagen :o)

Synes at kardiodelen ikke er noe "tess" sånn i seg selv, men ser jo sammenhengen melom styrke/kardio som en form for "intervalltrening" :o) Styrkeøvelsene er helt ok, og det er DE jeg håper og få resultat av etterhvert. Det merkelige er at de muskelen det "sved i" under trening ikke viste antydning til stølhet dagen etter, mens muskler man ikke kjente man brukte var ømme..SOm f.eks magemuskler (de trodde jeg var godt trent og synes IKKE magedelen var tøff nok.....), skuldre og rygg.

Har også "Bare" 1/2l flasker med vann som manualer.Men tror jeg skal investere i manualer på 2 kilo til noen øvelsr og 1 kilo til andre øvelser... Når hele programmet er gjennomgått ser jeg for meg 4 dager i uka med 70 min elipsemaskin go tre dager i uka med 45 min elipse hvorav en dag med level1, neste level2 og siste level3... Også kan jeg intensivere øktene med tyngre vekter og/eller lenger intervaller.

Sylnige resultat..???Hadde vært fint med mer markerte overarmer, men det viktigste er at jeg blir sterkere generelt :o)

Det VIL jo gi resultat, selv om du ikke ser det selv, vilkroppen ha godt av det :o) Lykke til.

Skrevet

Vel resultat og resultat.... Jeg kom meg til dag 8 på level en, før jeg strakk en sene eller noe i ene benet, som gjorde at det var utrolig smertefullt og bevege seg. Dermed var det umulig og trene. De store resultatene rakk jeg dermed ikke og få, men jeg merket at det hadde stor innvirkning på psyken min:)

Humøret bedret seg, jeg kunne se meg i speilet og tenke litt mer positive tanker fordi jeg i hvertfall er i gang med trening, det er enklere og avstå fra alle fristelsene og 20 min der jeg var ganske så svett etter endt økt (kondisen min er ELENDIG) gjør at man føler seg litt flinkere.

Sikkert ikke den ultimate treningen, men i en verden der man sjelden har tid til og sette seg ned og slappe av før klokka er ti om kvelden, langt mindre legge ut på en times joggetur eller lignende er det genialt for meg i hvertfall.

Jeg starter på nytt igjen i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...