Trultetryne Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Gidder ikke kaste meg på iphonebølgen nemlig
2(3) Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Jeg også. Ser den har fått terningskast 6. Veldig godt kamera og det er viktig for meg iallefall.
Trultetryne Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2010 Da er det bare å bestemme hvilken farge jeg vil ha.. hehe.. valgets kval Og jeg mente selvsagt SONY Ericsson
Lillemor&Gutta Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Jeg er super fornøyd. Min er Snart et år gammel nå og har overlevd utallige gulpe/sikle episonde og hvertfall 1000 ganger i gulvet. Ikke noe feil i det store og det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå