snutemamma Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 Det hender seg at jeg undersøker livmortappen, og plutselig i går fant jeg en liten kul tett på siden av livmormunnen. Er dette grunn til bekymring eller finnes det en logisk forklaring? Jeg er livredd kreft. Har ikke tatt celleprøver på over 3 år, så jeg må bestille time nå, men det er jo håpløst å få komme til legen med en gang. Må jeg gå å være nervøse i hele sommer eller er dette helt vanlig?
Galskapens overhode Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Jeg hadde blitt bekymret.. Ring legen og så hva du har funnet.. Kanskje du får time fortere
snutemamma Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2010 det er helt håpløst nå før sommeren. Min pappa trengte en akutt time i forrige uke, men ble satt opp på time i neste uke:( å gå rundt å bekymre seg ødelegger mye av sommeren for min del:(
Collette Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg vet ikke, men sikkert lurt å sjekke det. Hva med en privat gynekolog?
Sånn kan det gå Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Om du har barn, dvs har født, så er det helt vanlig og normalt med ujevnheter og en eller flere små kuler på livmorhalsen.
snutemamma Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har 3 barn:) jeg sjekker jevnlig tappen, og har aldri før kjent kuler. Så du mener dette er helt vanlig? jeg ble litt avslappet nå....tusen takk:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 det er helt normalt om du har født før :-) Jeg ble også mildt sagt bekymret når jeg fant det samme. Men har i ettertid tatt celleprøve som var helt normal og også satt inn hormonspiral. Legen sa at det så helt normalt ut :-) Men om du ikke har tatt celleprøve på over 3 år så ville jeg iallefall ha gjort det :-)
snutemamma Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2010 puh....det var mildt sagt deilig å høre:) Oppdaget det i går kveld, og fikk ikke sove i natt.Jeg var sikker på at det var kreft....jeg har mistet 3 nære slektninger av kreft de siste to årene, så jeg har mildt sagt panikk for alt av kuler som dukker opp! Først da jeg oppdaget kulen kom jeg faktisk ikke har tatt celleprøver siden jeg fikk min minste sønn og han ble 3 år i vår. Jeg skal bestille time, men får nok ikke komme inn før til høsten.....men da kan jeg i hvertfall slappe av med at alt er "normalt" frem til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå