Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #1 Skrevet 29. juni 2010 http://www.aftenposten.no/bil/article3712021.ece kjempefint at dere er nøye på å ha barna bakovervendt lenge,men tenker dere over dette når dere er ute å kjører?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #2 Skrevet 29. juni 2010 Me er nøye på á ikkje ha ting liggande og slenge i baksetet. Synes og det er viktig at det er eit godt skilje mellom bagasjerom og kupe i stasjonsvogna. Var forbausa over kor mange bilar som manglar dette då me såg etter bruktbil sist.
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #3 Skrevet 29. juni 2010 Selvfølgelig gjør vi det og vi sikrer lasten baki bilen med nett hvis vi har med bagasje. Jeg tror nok bakvendt folk flest er ganske bevisste også på å unngå brusflasker som ligger og slenger.
trollmamma Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Så dette gjelder berre bakovervendtfolka????????????????????????
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #5 Skrevet 29. juni 2010 Hehe, er det noen som passer på dette, så må det vel være de som også passer på å sikre barna sine godt? Dette er jo en viktig del av trafikkopplæringa, synes det er rart at så mange "glemmer" det de lærte på kjøreskolen...
ConsuelaBananaHammock Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Klart man passer på at det ikke ligger løse ting i bilen, om man har barna fremover eller bakovervendt. Jeg har lite lyst å få en halvliter cola smadret i ansiktet, bakhodet og enda mindre lyst at barna mine skal få det. Dette var jo en del av trafikkopplæringen når jeg tok lappen hvertfall. Hvor mye krefter det blir i en liten ting når den plutselig får fart på seg. :/
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Bakvendtfolka.... hallo !! Er du klar over at du kan få din egen mobiltlf slengt i trynet med en effektiv vekt på 50 kg, når du sitter i forsetet..??.. Løse gjenstander skal man ALDRI ha liggende i bilen. Dessverre er dette helt vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå