Gå til innhold

Klarer dere å tolke mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er visst helt på bærtur:(

gjorde et lite framstøt i kveld i håp om at vi skulle ha en liten hyrdestund.

Han sa han ikke hadde veldig lyst da mitt særkulls er her nå og han er redd for å "høres" gjennom veggen. Fair det, men jeg synes det er bare tull siden barnet sover;)

Så jeg tullet litt fram og tilbake om at det var da et uventet "problem" st jeg syntes jeg fikk for lite.

Så trekker han fram at han ikke tar initiativ til sex når jeg har mensen...?

Ok, jeg skjønner du ikke har lyst, sier jeg da.

Men det handlet ikke om å ikke ha lyst, men noe annet som jeg tydeligvis burde skjønne hva er. Men jeg gjør ikke det:( og han nekter å bruke klare ord, ble bare forbanna for at jeg ikke tok hintet...

Tar noen der ute hintet? For jeg vet ikke...

Hm. Og de sier damer er vanskelige å forstå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å forstå dette.. Tror du må forklare på nytt? :)

Skrevet

at han hadde lyst, men likevel syntes det var litt ubehagelig, siden han kom til å tenke på barna i naborommet, og om de ville høre noe..?

Skrevet

Har du mensen nå?

Om du ikke har mensen skulle det vel gå greit å ha sex selv med et barn på rommet ved siden av?

Det kan hende at barnet ditt blir litt "avtennende". At han tenker på at barnet kan høre dere og at det gir en såpass demper at han ikke vil ha sex i det hele tatt.

Det kan hende han rett og slett ikke hadde lyst på sex og brukte barnet som unnskyldning.

Det kan hende han føler seg tilsidesatt, at han ikke er så viktig når barnet ditt er hos dere? Er ikke bare bare å få den opp med masse tanker i hodet;)

Skrevet

et ubegripelig innlegg..

Skrevet

Det hjelper lite når jeg ikke klarer å tolke deg!

Skrevet

Jeg tolker det slik at du har mensen- og han sier han ikke tar initiativ da. Antakelig fordi han synes mensen er turn-off.

Skrevet

Håper HI forstår seg selv.

Skrevet

Tolket det heller slik at mannen ikke tar intiativ til sex når hi har mensen, fordi han vet at hun mest sannsynlig ikke har lyst da.

Og da burde hun ha forståelse for at han ikke vil ha sex med barn i naborommet.

Right?

Skrevet

Vanskelig å forstå innlegget ditt helt...men kan jo prøve meg ;)

Har du lyst på sex når du har mensen? Hvem er det som hindrer dere (mest) i å ha sex når du har mensen? Dersom det er deg det egentlig står på, så betyr det vel ganske enkelt at han egentlig har lyst, men han lar være å ta initiativ likevel, fordi han vet du ikke ønsker det. Ikke fordi du ikke har lyst på ham/sex, men fordi du ikke har lyst når du har mensen!

På samme måte ønsker han at du skal la være å ta initiativ når barnet ditt ligger i naborommet. Fordi da er det han som ikke ønsker det. Igjen; ikke fordi han ikke har lyst på deg/sex, men fordi han ikek har lyst når barnet ditt ligger i naborommet!

Han blir irritert fordi dere tenker likt om ulike situasjoner...

Traff jeg blink?

Skrevet

Han blir vel heller irritert fordi de tenker ulikt om like situasjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...