MissAntrop Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Lurer på om vi kan satse på å få kjøpt mme, grøt og div babystæsj der..
Voilà Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg har vært der, men uten barn i den alderen. Eller, jo, vi kjøpte bleier som var veldig gode. Kroatia er et oppegående land, da. Og jeg tviler ikke på at mme og grøt er bra nok for småtroll:)
Gjest datatyven Skrevet 29. juni 2010 #4 Skrevet 29. juni 2010 Jeg har nettopp vært i Dubrovnick. Jeg har ikke vært i tidligere øst-europa, siden rett etter at de åpnet opp, og jeg var veldig positivt overrasket. Det var akkurat som hvilket som helst annet vest-europeisk land, det var rent og pent, internet dekning over hele byen nesten, flotte butikker, ingen manko på noenting. Var egentlig ganske dyrt. VAr innom et apotek å kjøpte solkrem og en pinsett, deo, tannbørste. kom på 250,- kroner. Men det var som sagt i Dubrovnick og der er det nok mer myntet på vestlige turister, men jeg skulle ikke tro at landet for øvrig manglet noe heller. Vi kjørte litt rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå