Gå til innhold

Skal vi dele shoppelinker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva MÅ jeg kjøpe i dag????? Er klar for litt shopping nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin vogn, men vogn har jeg ;o)

 

Tenkte på klær(til barna) Og dill til meg!

 

hi

Skrevet

laredoute.no

newlook.com

ellos.no

sparkjop.no

hm.com

Skrevet

her var det litt å kose seg med ja!!!!!

 

Noen flere som er på shoppingrunde i kveld???

 

Hi

Skrevet

OK; Nå har jeg send forespørsel på hjemmstrikkede kosekaniner,

Bestilt tøy for 800 kr på HM.....

 

Hva mere???? ;)

 

Skal svi av litt av mannens penger! Tji tji

 

hi

Skrevet

Dette var ikke min stil;o)

 

Jeg er litt mere lin og lyse farger ;o) Men takk!

 

HI

Skrevet

Fortsetter i morra ;o)

hi

Skrevet

Jeg fortsetter i dag jeg ;o)

 

Er mest glad i norske butikker ;o)

 

hi

 

 

Skrevet

Takk 17;58!

 

Der var det mye fint! Deilig å shoppe litt, vanskelig å velge!

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...