Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Ragnhild-%2812%29-ble-skaaret-loes--1111083.html
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Kjedelig hendelse, men langt fra så alvorlig at man bør fotfølge sin 12 åring. De må lære seg selvstendighet. Det er viktigere enn å passe på dem hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Logikken tilsier vel at slike disser/husker ikke er ment for 12-åringer. Jeg vil tro at 12-åringer kan sette seg fast i flere av lekeapparatene som er ment for barnehagebarn.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Kjedelig for henne, men langt i fra det verste som kan skje et barn... Håper hun ikke har fått skader bare!
trollmamma Skrevet 29. juni 2010 #6 Skrevet 29. juni 2010 Når eg las overskrifta så grøssa eg litt og tenkte at ein pedofil var på ferde eller noko i den dur. Dette var jo heilt "uskyldig." Passe på ungene våre? For kva då? Skal me vokte over 12 åringene våre i tilfelle dei kunne finne på å sette seg fast i ei huske? Kor lenge då? Til dei blir 15? eller 18? Tull!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #7 Skrevet 29. juni 2010 Skal vi passe på de så de ikke spiller fotball og da, de kan jo skade seg mer der enn ved å sette seg fast i ei huske. Eller skateboard da...det er jo livsfarlig, men gud så gøy!
Gjest Skrevet 29. juni 2010 #8 Skrevet 29. juni 2010 He he, det verste var nok jentas sårede stålthet i ettertid
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2010 #9 Skrevet 29. juni 2010 Passe på tolvåringer slik at de ikke setter seg fast med vilje i ting? Ja vel? Er vel mer oppdragelse til å tenke på konsekvenser som skal til i forkant da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå