Gå til innhold

pass på ungene folkens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig hendelse, men langt fra så alvorlig at man bør fotfølge sin 12 åring. De må lære seg selvstendighet. Det er viktigere enn å passe på dem hele tiden.

Skrevet

Logikken tilsier vel at slike disser/husker ikke er ment for 12-åringer. Jeg vil tro at 12-åringer kan sette seg fast i flere av lekeapparatene som er ment for barnehagebarn.

Skrevet

Kjedelig for henne, men langt i fra det verste som kan skje et barn... Håper hun ikke har fått skader bare!

Skrevet

Jeg ble egentlig ikke skremt.

Skrevet

Når eg las overskrifta så grøssa eg litt og tenkte at ein pedofil var på ferde eller noko i den dur.

Dette var jo heilt "uskyldig."

Passe på ungene våre? For kva då? Skal me vokte over 12 åringene våre i tilfelle dei kunne finne på å sette seg fast i ei huske? Kor lenge då? Til dei blir 15? eller 18?

Tull!

Skrevet

Skal vi passe på de så de ikke spiller fotball og da, de kan jo skade seg mer der enn ved å sette seg fast i ei huske. Eller skateboard da...det er jo livsfarlig, men gud så gøy!

Skrevet

He he, det verste var nok jentas sårede stålthet i ettertid ;)

Skrevet

Passe på tolvåringer slik at de ikke setter seg fast med vilje i ting? Ja vel? Er vel mer oppdragelse til å tenke på konsekvenser som skal til i forkant da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...