Gå til innhold

Tips til sovestillinger?


soldeig

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode sovetips? :P

Har igjen litt over tre uker til termin, og sliter veldig med å få sove. Ligger leit uansett hva jeg prøver på. Egentlig bare å ligge på sidene som går, men sliter med hovne bein så må ligge med de høyt, noe som ikke er så lett når jeg ligger på sia.Også er det halsbrann, så prøver bygge opp så jeg ligger høyt med hue, men ikke lett når man må ligge på sia det heller. Blir jo helt tullette å ligge høyt med hue og beina OG ligge på sia. Er jo ikke ei dukke man kan legge slik man vil mer med denna store kroppen og magen som er i veien hele tia :P

Blir så sliten av å ikke få sove, så hvis noen har noen gode tips tar jeg gjerne i mot :) Er jo liksom i ukene framover nå man skal slappe av og lade opp, men er vist ikke så lett når man ikke skal få sovet noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har d på samme måte! ligg bare på venstre sia nesten med føttern på ei puta og haue på 2. e så trøtt at æ sovne førde. e oppe mange gang på do, så myye søvn blir d jo ikkje. Men d blir d ihvertfaill ikkje når prinsessa kjæm om et par uke (håpe æ) amming mange gang om natta, og d tar laaang tid i starten.. Ca 20 min og så skal babyen rape og så skal man prøve å sove igjen.. Ikkje såå lett, men sååå verdt d :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt å bruke en stor pute mellom beina for å sove, retter liksom kroppen litt opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som jeg skulle sagt det selv... Gleda meg utrolig til å få ut den lille de to forrige gangene mine. Tenk så flott å kunne ligge på magen igjen tenkte jeg...men det går ikke med sprengte pupper, og ikke får du sove mye med en liten som er mye våken om natten heller. Denne perioden rett før fødsel er vel en slags forberedelsesfase, på hvordan overleve med lite søvn. Så hold ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så gravide vi er jenter!!! Nå er vi på full fart vei inn i "måneden vår", så det er ikke det minste rart vi sliter med sovestillinger!

 

Jeg sliter med krampe i leggene om nettene samt halsbrann. Har brukt dyna som en kjempesvær pute for hele kroppen til nå (sover kun p venstre side jeg og), men har nå anskaffet meg ammepute, som jeg har sett er anbefalt å sove med.

 

Da kan en ligge med nederste del mellom beina (godt for krampe) og bruke resten til støtte, evt ha hodet på - gleder meg til å prøve dette for første gang ikveld!!!

 

Merkelig nok, har pleid å gå på do opptil 5 ganger per natt, men i det siste har jeg fått sovet til 6 om morgenen før jeg må opp - herlig!!! Mulig pga Tulla mi har flytta seg ned i bekkenet???

 

Sov godt i natt da, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...