strekkmerketrollet Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Jeg skal på UL i morgen tidlig... er da 8+1 Håper på å se et lite hjerte som banker, og at alt ser ok ut. Men kan jeg forvente meg å se noe særlig annet? Armer og bein liksom? Eller er den lille for liten enda? Er 3. ungen vår dette, men har aldri vært på tidlig UL før
Stort ønske om nr2 <3 Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Hei, jeg skal også i morgen, jeg er veldig nervøs, så får sikkert ikke søve i natt:( Men jeg har hatt pittelite brun utflod og litt ondt i magen så.., hos meg er det no ingenting, men du får se hjertet som banker og sikkert begynnende armer og bein, lykke til og kos deg<3
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg var på ul i uke 7, ser så mye som en liten ert som banker. Veldig spesielt Lykke til!
Jente-i-juli2010 Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Var også i ul i uke 7(+2) så bare noe som lignet en liten bønne med hjerte som slo.. ) Så tror vel den er litt for liten ennå til å se armer og bein..
strekkmerketrollet Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2010 Takk for svar Har nå kommet hjem, og alt såg veldig bra ut Og det var som du skrev over her Jente-i-juni2010; Ei lita bønne med hjerte <3 Håper virkelig det gjikk bra med deg også Stort ønske om nr2 <3 ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå