Gå til innhold

UL i morgen.... (samme som 1.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL i morgen tidlig... er da 8+1

 

Håper på å se et lite hjerte som banker, og at alt ser ok ut.

 

Men kan jeg forvente meg å se noe særlig annet? Armer og bein liksom?

Eller er den lille for liten enda?

 

Er 3. ungen vår dette, men har aldri vært på tidlig UL før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skal også i morgen, jeg er veldig nervøs, så får sikkert ikke søve i natt:(

 

Men jeg har hatt pittelite brun utflod og litt ondt i magen så.., hos meg er det no ingenting, men du får se hjertet som banker og sikkert begynnende armer og bein, lykke til og kos deg<3

Skrevet

Jeg var på ul i uke 7, ser så mye som en liten ert som banker. Veldig spesielt :)

Lykke til!

Skrevet

Var også i ul i uke 7(+2) så bare noe som lignet en liten bønne med hjerte som slo.. :o) Så tror vel den er litt for liten ennå til å se armer og bein..

Skrevet

Takk for svar :)

 

Har nå kommet hjem, og alt såg veldig bra ut :) Og det var som du skrev over her Jente-i-juni2010; Ei lita bønne med hjerte <3

 

Håper virkelig det gjikk bra med deg også Stort ønske om nr2 <3 ??

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...