Gå til innhold

Hvordan anbefaler dere å merke barnehagetøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor kjøpes dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

annbefaler å merke med navn =P

Skrevet

sprittusj.

merkelapper faller av før eller seinere.

Skrevet

Jeg har sånne lapper, men det blir mest sprittusj på vaskeinstruksjonen eller lignende.

Skrevet

Hehe, skjønner jo det da:-)

Men lurer på om det er best med tekstilpenn, eller sånne lapper som strykes på, eller finnes det noen andre alternativer?

Hva sitter godt?

Skrevet

Slik tusj som man bruker på tøy. Når det gjelder yttertøy så skriver jeg faktisk navnet nedover buksebeinet på f.eks. regnbuksa, på ryggen på parkdressen, og på forsiden på regnjakka.

Lite morsomt å "stjele" tøy hvor navnet står godt synlig og man må virkelig stryke over for å fjerne det.

Har ikke mistet et plagg, og har 3 unger :o)

Skrevet

Bruker strykelapper på de fleste klærne, men også bare med sprittusj på navnelapper o.l.

Har jobbet i barnehage, så MERK KLÆRNE! :)

Skrevet

Jeg er både mor og jobber i barnehage..og det som jeg faktisk synes funker best er vanlig kulepenn på merkelappen... Det sitter i MANGE vask..og er veldig lettvint..her har vi en penn liggende på badet og skriver inn navn i alt nytt tøy..lettvint og fint..

Skrevet

Lapper som sys på sitter bedre enn de man stryker på.

Til eldste her (10 år siden nå) kjøpte jeb lange bånd (5m ruller) med mitt barns navn sydd på.

Sydde diee i klærne, og fikk da samtidig en hempe til å henge klærne på kroker etc.

Mener det var på husfliden jeg kjøpte/bestilte dem

Skrevet

oi ser at med mørket kommer trykkleifene..

diee=disse

jeb=jeg

Skrevet

Jeg bestiller disse: http://www.presis.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=17&Itemid=85

De klistres dirrekte på tøyet, og sitter vask etter vask! prøvd sånne strykelapper/sy på lapper, men det endte jo bare med at jeg aldri hadde tid til å sette de på.Disse ligger i gangen, og er det noe nytt tøy ungene skal ha på seg i bhg en dag, er det bare å klistre de på på vei ut døra:-)

Har i tillegg en vannfast tusj til å skrive med der det ikke passer med en lapp.

Skrevet

Hva bruker man på matboksen,sko etc?

Skrevet

Jeg bruker også lappene fra presis for det aller meste på tøy, så utrolig greit siden de bare kan klistres på.

Av og til bruker jeg rød tekstilpenn.

På matboksen, flaskene, regntøyet, støvlene etc. bruker jeg klistrelappene fra www.navnelapper.no Kjøper da kun klistrelappene fra de og ikke strykelappene for de syns jeg ikke er gode.

Skrevet

23:18 her: bruker de samme lappene fra presis på matbokser,regntøy flasker,støvler, sko, ja alt faktisk....:-)

Skrevet

Grunnet til at jeg ikke bruker de samme er prisen.

180 klistrelapper fra navnelapper koster 160 kr inkludert frakt og 180 fra presis koster 295 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...