Gå til innhold

mulig å ha så mange tegn som innbildning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda jeg venter på TR/IKM, men har ørten tegn men jeg innbiller meg vel dem alle sammen for det er ennå en uke til ikm, men samtidig skjønner jeg ikke at jeg kan innbille meg alt heller, så jeg lurer på hvor tidlig jeg kan prøve å teste..

Jeg er oppblåst, mensmurringer, stikkinger i egglederområdet, spes på ventstre side, vonde pupper, halsbrann, kvalm om kveldene...you name it..for å ikke nevne bekkenet som jeg kjenner...

så det er litt spennende dager om dagen, både mann og bestevenninnen min (som bor 2 timer unna!!) har spurt om jeg er gravid men det er veldig tidlig..en uke til IKM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyrest spennande ut!:) Eg vil nesten tru at dersom symptoma er kraftige, så kan hcg nivået vere høgt? (reknar med at det er det kroppen reagerar på, men veit ikkje). Kan jo ta ein test og sjå kva den viser, er den negativ, så prøv igjen seinare og er den positiv, ja så er den positiv;)

Skrevet

krysser fingrene for deg, har selv masse symtomer hver gang jeg nærmer meg ikm så fullt mulig desverre, men man håper jo i det lengste :)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Ikke for å dempe noen glede.. men, her hadde jeg så godt som alle symptomene i "boka" de 3 første pp.. Hadde denne gangen bare ømme bryst, følte meg veldig sliten og sov en del, pga tideligere pp, så trodde jeg ikke jeg var gravid nå, men det var jeg.

Men håper virkerlig det viser seg at du er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...