Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 har 2 unger med en stor idiot for og si det rett ut:(( Han har en sønn på 13 år som er hjemme alene til fredagen, ringte dit i kveld da han har samværshelg og jeg fikk ikke tak i han på mobilen. Gutten på 13 år hadde fått 3000 kroner for og være alene hjemme til fredagen:(( Ikke betaler fyren bidrag heller, men nå skal det tvangsinndrives via bidragsfogden for dette tullet orker jeg faen ikke lenger:(( Synes det er drøyt og gi en 13 åring 3000 kroner for og være alene hjemme og i tillegg er han alt for ung til og være alene så mange dager. Ligger vel bare fremfor tv en og spiller playstation og drikker cola og spiser potetgull. Er sjokkert og har rett og slett lyst og ringe barnevernet, men da kommer eksen til og eksplodere så derfor gjør jeg det ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg ville tenkt på barnets beste og sendt en anonym bekymringsmelding til barnetvernet.. Da vil de undersøke saken ivertfall... Barn skal ikke vokse opp sånn...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Øh, og hvorfor bryr du deg om hva han synes? Er man en drittsekk får man ta konsekvensene, og dersom han kaller det samvær å gi en 13åring penger for å være alene hjemme bør han fratas muligheten til samvær, for det er uansvarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå