Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Min inkompitente samboer ga datteren våres en paracet 5 minutter etter jeg hadde gitt. Hun har fått 3 totalt idag. det er jo maks dosen. men er to på rappen veldig farlig? burde vi dratt til legevakten?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg tviler på at det er så fryktelig farlig. Ikke dra på legevakten, men ring et åpen apotek og snakk med en farmasøyt som kan dette med styrke på legemiddel og kroppsvekt. Eller du kan ringe gift telefonen, der har de tabeller for sånt. Tviler som sagt på at det er store doser med 2 baby paracet.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Jeg ville hvertfall ringt og rådført meg med legevakten.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 En gang sønnen vår var helt sylta i feber og forkjølelse +++, var vi på legevakten med ham etter at han fortsatt virket sylta til tross for max dose paracet. Legen sa da at vi kunne gi 50% mer enn anbefalt dose.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Ring Giftinformasjonssentralen om du er usikker, der sitter det farmasøyter og leger, nettopp for å svare på slike spørsmål. Døgnåpent. De er superhjelpsomme.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Og ved misstanke om for mye medisiner så spør man selvfølgelig på Dib framfor å ringe giftinformasjonssentralen og få et fagkyndig svart. Sansynlig er det ufarlig, men uansett da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå