Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Har klart å trykke i meg: Fire Isabella-is To sandwich-is Én soft-is En halv kilo smågodt Fire pizzasnurrer fra Grandiosa To Gilde grillpølser m/tilbehør. Jeg er så ekstremt kvalm nå. Never again.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 oi! haha! jeg har "spist" så mye som 3 mutrlettshaker... skikkelig mett nå ja!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 To Läkerol Salvie En boks vaniljeyoghurt med müsli (fordelt utover dagen, altså) En kjeks. En halv potet og ett halvt stykke stekt laks. Oi, that's it, synes jeg har vært flink i dag=)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 To grove knekkebrød med laks og ost To knekkebrød med egg og kaviar Tre kjøttkaker uten saus, litt kålstuing, mais Rabarbra-grøt uten sukker, med lettfløte til dessert. En neve peanøtter. Har du ikke spist mat i dag i det hele tatt? (pølser og pizza regnes knappast som mat i mine øyne)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 2 rundstykker med skinke 1 glass frokostjuice findus kylling og pastagryte med tomatsaus 1 sjokolademuffins masse vann + nå er det kveldsmat med 2 rundstykker og smoothies
Super-Mish Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 HAHA Godt at det ikke bare er meg!! To brødskiver til frokost - men brødet var så vondt at jeg ble sittende å skrape leverposteien av skivene med fortenna. En kokosyoghurt og et glass juice. En hel hermetikkboks med lys lapskaus fra Stabburet. En Pizza Originale. En stor plate melkesjokolade. Og snart kveldsmat.. Dette er en av mine sunnere dager................... *skam*
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #9 Skrevet 28. juni 2010 3 små polarbrød (sånne gaupeføtter) med hamburgerrygg 1 sommerkotelett med ris og saus og grønnssaker. 1 Tiramisu 2 cola light 1 eple
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 Frokost: 1 grovt rundstykke m/ skinke, salat og agurk + 1. glass eplejuice Lunsj: 1 brødskive m/ salami og agurk + 1 glass melk Mellom: 1 flaske (2 dl) med smoothie, litt vannmelon og druer Middag: 1 grillet nakkekotelett m/ bakte grønnsaker og potetsalat 1 grillet maiskolbe + pepsi max / is-te Kveld: 1 glass rabarbrasuppe og knekkebrød
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 1 brødskive salat safarikjeks.. og nå har laget meg sjakkrutedeig.. :s
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 i dag har jeg gassa meg 1belgisk vaffel og 5jordbær (frokost) 3kopper kaffe 1liten tine iste kartong (str med en barnejuice 1/4L eller så) bakt potet med mye smør og krydder 1grillet miskolbe m smør og salt (dette og poteten var middag) liten skål tomatsalat (tomat, rødløk, fetaost, og sausen fra feta glasset) En skål vaniljeyogurt med nytinte blåbær og bringebær 1 glass alkoholfri vin Og ca 2L vann (fordelt utover dagen)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #13 Skrevet 28. juni 2010 Er man flink dersom man spiser alt for lite mat?
serin@ Skrevet 28. juni 2010 #14 Skrevet 28. juni 2010 Drukket 5 0.4 pils...off og off...sommer er farlig for midjen ja 1 rundstykke 10 biter sushi 1 glass biola 1 nektarin
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #15 Skrevet 28. juni 2010 4 rugsprø knekkebrød med lett brunost, 2 fiberrik med mager kyllingost, 2 skiver roastbeef, en halv pose Findus pasta med kylling (husker ikke navnet), 2 kopper kaffe, 1 liter vann, 1 glass Pepsi Max, 1 Nutrilett, 2 kindersjokolader, 3 ruter Helnøtt og en liten bit Smil. Og jeg har vært USUNN idag. Fatter ikke at folk orker trøkke i seg så sinnsykt mye som enkelte tydeligvis gjør.. Jeg synes det jeg har fått i meg av 'dritt' er ille nok...
serin@ Skrevet 28. juni 2010 #16 Skrevet 28. juni 2010 Hehe, er det så mange som har vært verre enn deg da??
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #17 Skrevet 28. juni 2010 Å herrgud.. vel har trøktnedpå: Et rundtstkke med tilsammen 4 skinkebiter og litt majones, en mentospastill..med sukker..! En salat med falaffel og cous cous til luns Dentdrops med skogsbærsmak...ca 4 stk.. En haug med kaffi Pastasalat, stekt sopp, kylling og rester av potetsalat fra i går til middag. Rester av alt dette til kvelds;) Og selvfølgelig 1-3 porsj med henning olsens nye youhurtis.. noe mer da? vel vel,, kanskje en bedre dag i morgen..sukk!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #18 Skrevet 28. juni 2010 Hvis du ser på oversikten min ser du at det meste er relativt sunt. Eller synes du grove knekkebrød er veldig usunt? Det er litt forskjell på 3 små ruter helnøtt og en bit smil feks, og 200 gram sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #19 Skrevet 28. juni 2010 3 SMÅ ruter? Er det forskjell i størrelse, altså? FNIS.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #20 Skrevet 28. juni 2010 Frokost 1 skål med müsli og cultura 1 kopp kaffe 2 glass vann Lunsj 1 pære 2 knekkebrød med brunost 1 hello kitty is, hehe Middag 1 porsjon med cous cous og svinekotlett og salat 3 glass vann kvelden 2 biter med kringle 2 øl 2 glass vann skeiet ut på kvelden og ser nå at jeg burde ha spist noe mer ila dagen for da hadde det ikke blitt kringle... well well, better luck tomorrow =)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #21 Skrevet 28. juni 2010 Kellogs red berries frokostblanding med melk, og altfor mye sukker. To små rundstykker med brunost. Saltbakte minipoteter,asparges og scampi. Tre megalollies ( kjærligheter) Litt potetgull. Og et par liter isbiter
Lemonia Skrevet 28. juni 2010 #22 Skrevet 28. juni 2010 To rundstykker (med salami og ost) og et bløtkokt egg. En omelett med bacon, vårløk og fetaost og en skive brød til. Grillet ytrefilet av svin med hjemmelaget potetsalat og hvitløksbrød. En stor porsjon hjemmelaget hasselnøttiskrem. Tre knekkebrød med postei.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #23 Skrevet 28. juni 2010 Spinkle lille meg har virkelig stappet i meg mye dritt i dag, ikke bra for helsen, i morgen blir det trimming og sunn mat Tre brødskiver med nugatti og et glass eplejuice til frokost Stor clubsandwich og fanta til lunsj kaffebesøk med mye kaffi, kake og myyye tofee Tre skiver med brunost og aprikossylte og et glass melk masse moreller og på toppen av det hele en cheesburgermeny og pepsi til kveld ( mannen kjøpte så fikk så lyst på)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå