Gå til innhold

Hva har dere spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klart å trykke i meg:

 

Fire Isabella-is

To sandwich-is

Én soft-is

 

En halv kilo smågodt

 

Fire pizzasnurrer fra Grandiosa

 

To Gilde grillpølser m/tilbehør.

 

Jeg er så ekstremt kvalm nå. Never again.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi! haha!

jeg har "spist" så mye som 3 mutrlettshaker... skikkelig mett nå ja!

Skrevet

herregud, nutrilett selvsagt ;)

Skrevet

To Läkerol Salvie

En boks vaniljeyoghurt med müsli (fordelt utover dagen, altså)

En kjeks.

En halv potet og ett halvt stykke stekt laks.

 

Oi, that's it, synes jeg har vært flink i dag=)

Skrevet

To grove knekkebrød med laks og ost

To knekkebrød med egg og kaviar

Tre kjøttkaker uten saus, litt kålstuing, mais

Rabarbra-grøt uten sukker, med lettfløte til dessert.

En neve peanøtter.

Har du ikke spist mat i dag i det hele tatt? (pølser og pizza regnes knappast som mat i mine øyne)

Skrevet

2 rundstykker med skinke

1 glass frokostjuice

findus kylling og pastagryte med tomatsaus

1 sjokolademuffins

masse vann

 

+ nå er det kveldsmat med 2 rundstykker og smoothies :)

Skrevet

HAHA :D Godt at det ikke bare er meg!!

 

To brødskiver til frokost - men brødet var så vondt at jeg ble sittende å skrape leverposteien av skivene med fortenna.

 

En kokosyoghurt og et glass juice.

 

En hel hermetikkboks med lys lapskaus fra Stabburet.

 

En Pizza Originale.

 

En stor plate melkesjokolade.

 

Og snart kveldsmat..

 

Dette er en av mine sunnere dager................... *skam*

Skrevet

3 små polarbrød (sånne gaupeføtter) med hamburgerrygg

1 sommerkotelett med ris og saus og grønnssaker.

1 Tiramisu

2 cola light

1 eple

 

Skrevet

Frokost:

1 grovt rundstykke m/ skinke, salat og agurk + 1. glass eplejuice

Lunsj:

1 brødskive m/ salami og agurk + 1 glass melk

Mellom:

1 flaske (2 dl) med smoothie, litt vannmelon og druer

Middag:

1 grillet nakkekotelett m/ bakte grønnsaker og potetsalat

1 grillet maiskolbe + pepsi max / is-te

Kveld:

1 glass rabarbrasuppe og knekkebrød

 

 

Skrevet

1 brødskive

salat

safarikjeks..

og nå har laget meg sjakkrutedeig.. :s

Skrevet

i dag har jeg gassa meg

 

1belgisk vaffel og 5jordbær (frokost)

3kopper kaffe

1liten tine iste kartong (str med en barnejuice 1/4L eller så)

bakt potet med mye smør og krydder

1grillet miskolbe m smør og salt (dette og poteten var middag)

liten skål tomatsalat (tomat, rødløk, fetaost, og sausen fra feta glasset)

En skål vaniljeyogurt med nytinte blåbær og bringebær

1 glass alkoholfri vin

Og ca 2L vann (fordelt utover dagen)

 

Skrevet

Er man flink dersom man spiser alt for lite mat?

Skrevet

Drukket 5 0.4 pils...off og off...sommer er farlig for midjen ja ;)

1 rundstykke

10 biter sushi

1 glass biola

1 nektarin

 

 

Skrevet

4 rugsprø knekkebrød med lett brunost, 2 fiberrik med mager kyllingost, 2 skiver roastbeef, en halv pose Findus pasta med kylling (husker ikke navnet), 2 kopper kaffe, 1 liter vann, 1 glass Pepsi Max, 1 Nutrilett, 2 kindersjokolader, 3 ruter Helnøtt og en liten bit Smil.

 

Og jeg har vært USUNN idag.

Fatter ikke at folk orker trøkke i seg så sinnsykt mye som enkelte tydeligvis gjør.. Jeg synes det jeg har fått i meg av 'dritt' er ille nok...

Skrevet

Hehe, er det så mange som har vært verre enn deg da??

Skrevet

Å herrgud.. vel har trøktnedpå:

Et rundtstkke med tilsammen 4 skinkebiter og litt majones, en mentospastill..med sukker..!

En salat med falaffel og cous cous til luns

Dentdrops med skogsbærsmak...ca 4 stk..

En haug med kaffi

Pastasalat, stekt sopp, kylling og rester av potetsalat fra i går til middag.

Rester av alt dette til kvelds;)

Og selvfølgelig 1-3 porsj med henning olsens nye youhurtis.. noe mer da?

 

vel vel,, kanskje en bedre dag i morgen..sukk!

Skrevet

Hvis du ser på oversikten min ser du at det meste er relativt sunt. Eller synes du grove knekkebrød er veldig usunt?

 

Det er litt forskjell på 3 små ruter helnøtt og en bit smil feks, og 200 gram sjokolade.

Skrevet

3 SMÅ ruter? Er det forskjell i størrelse, altså? FNIS.

Skrevet

Frokost

1 skål med müsli og cultura

1 kopp kaffe 2 glass vann

 

Lunsj

1 pære

2 knekkebrød med brunost

1 hello kitty is, hehe

 

Middag

1 porsjon med cous cous og svinekotlett og salat

3 glass vann

 

kvelden

2 biter med kringle

2 øl

2 glass vann

 

skeiet ut på kvelden og ser nå at jeg burde ha spist noe mer ila dagen for da hadde det ikke blitt kringle... well well, better luck tomorrow =)

Skrevet

Kellogs red berries frokostblanding med melk, og altfor mye sukker.

To små rundstykker med brunost.

Saltbakte minipoteter,asparges og scampi.

Tre megalollies ( kjærligheter)

Litt potetgull.

Og et par liter isbiter :)

Skrevet

To rundstykker (med salami og ost) og et bløtkokt egg.

En omelett med bacon, vårløk og fetaost og en skive brød til.

Grillet ytrefilet av svin med hjemmelaget potetsalat og hvitløksbrød.

En stor porsjon hjemmelaget hasselnøttiskrem.

Tre knekkebrød med postei.

Skrevet

Spinkle lille meg har virkelig stappet i meg mye dritt i dag, ikke bra for helsen, i morgen blir det trimming og sunn mat

 

Tre brødskiver med nugatti og et glass eplejuice til frokost

 

Stor clubsandwich og fanta til lunsj

 

kaffebesøk med mye kaffi, kake og myyye tofee

 

Tre skiver med brunost og aprikossylte og et glass melk

masse moreller

 

og på toppen av det hele en cheesburgermeny og pepsi til kveld ( mannen kjøpte så fikk så lyst på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...