Gå til innhold

Dere høygravide - gråter dere mye/ ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke igjen, men har allerede i flere uker grått av fysisk og psykisk utmattelse daglig. Terskelen for å gråte blir bare lavere og lavere, i dag knakk jeg sammen i gråt fordi foten min viklet seg inn i en duk og jeg kom meg ikke løs (klarer ikke bøye meg). Latterlig, men jeg er like fullt helt knust.

Stakkar samboeren min som må leve med meg for tiden. Vær så snill og si at det er flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gråt fordi alt gjorde så vondt, fikk ikke sove. Klarte ikke å gjøre noen ting. Tårene trillet hvar gang jeg måtte på wc fordi det var så smertefullt å komme seg dit.

Så du er ikke alene, bare gled deg til alt er vel overstått.

Klem

Skrevet

Ja, gjett om jeg gleder meg, jeg tenker ikke ppå annet enn å bli ferdig :-( Hadde aldri trodd jeg skulle bli så deprimert av å være gravid....

HI

Skrevet

Faktisk ikke, har vært veldig lite hormonell under svangerskapet. kan telle gråteanfallene på en hånd, men det har skjedd tre-fire ganger tror jeg.

Skrevet

Gråt mye i svangerskapet og gråt mye etter det var ferdig også. Sutrer nesten hver dag og da er det snart 1 år siden fødsel. Tror det er mest fordi jeg er sliten..., men håper det går over snart. Er trasig å ikke kunne se noe følsomt/trist på tv uten å sette i gang med hulkinga.

Skrevet

Aldri. Fantes ikke hormonell. Gråt mer før jeg ble gravid da ja, etterpå hadde jeg ikke noen grunn mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...