Gå til innhold

Jippi! Jeg blir samboer om et par mnder:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke så mange av dere som har lagt merke til lille meg, men nå er det snart slutt på alenemor tilværelsen for denne dama her:-)

Gleder meg!!!!

And this time it`s for life!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt!

Gratulerer!!

Skrevet

Big steps!

Lykke til med samboerskapet og måtte det gå deg vel :-DDDD

Skrevet

Takker så mye:-)

Gleder meg stort!

Skrevet

Nei, så kjekt å høre PAVEEL. Det er så koselig å dele livet noen :)

Masse lykke til og jeg mener da jeg ser nicket ditt litt overalt jeg, så jeg har jaffal lagt merke til lille deg!

Skrevet

Tusentakk Rampongi:-)

Ja, nå gleder jeg meg til å dele gleder og sorger med noen igjen.

Slå seg til ro og bare nyte tilværelsen:-)

og takk for at du har lagt merke til lille meg:-)

Skrevet

Har nå også fått meg meg nicket ditt da ;)

Og må bre sende masse gratulasjoner din vei :)

Så utrolig herlig å være forelsket og lykkelig :)

Stor klem til deg.

Skrevet

Lykke til med samboerskapet og husk at selv om det til tider er tøft så går ting seg til etterhvert som man lærer hverandres mindre gode sider å kjenne også, og etterhvert lærer seg å leve med det.

Det er ikke rosenrødt å leve i hverken samboerskap eller ekteskap, men det har sine fine stunder og øyeblikk heldigvis ;-)

Gjest irismor
Skrevet

Gratulerer så mye =o)

Er deilig å være 2. Ha en å le med, gråte med og krype inntil når kvelden kommer .-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:-)

Er faktisk en x jeg er sammen med igjen. Tuska rundt nå i over 1,5 år så nå er vi helt sikre på at det er oss:-) Etter noen år på ræva så ser vi at vi trenger hverandre og at vi ikke kan være fra hverandre:-)

Skrevet

Åååå, så koselig :-) Er det pappaen til snuppa di? Håper dere blir riktig lykkelige sammen, det fortjener du :-)

Skrevet

Hehe, nei Alva, det er faktisk pappan til gutta!!! Så det er en meget spesiell situasjon, men det fungerer for oss iallefall. Han er kjempeflink med snuppa, og har klart å se forbi at hun har en annen pappa. Snuppa har jo også et kjempebra forhold til sin egen pappa.

Av og til vet livet sannelig å gi noen overraskelser man slettes ikke forventer:-)

Skrevet

Å, da er nok guttene dine glade ja :-) Det er helst sant at livet tar uventede vendinger av og til. Lykke til da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...