Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Dette er typisk min flaks! Jeg har nettopp funnet meg verdens beste mann, og skal selvfølgelig flytte 12 timer bort for å gå på skole til høsten. Han er bundet her pga. gården, ellers kunne han bare blitt med meg. Hva gjør jeg? Jeg har absolutt ikke lyst å reise fra han, men jeg må jo ha en utdannelse! Jeg kunne selvfølgelig søkt på et studie nærmere her vi bor nå, men uansett måtte jeg flyttet to timer. Da hadde det derimot blitt et studie jeg ikke brenner for. WHAT TO DO?????
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 1. studiet vil gi deg noe for resten av livet 2. en du nettopp har møtt er gjerne drømmemannen nå, men hva om han ikke er det om 6 mnd og du har gitt opp studiene for han? Dersom det virkelig er meant to be overlever dere både 12 timer reisevei og den tiden studiet tar:)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Du flytter selvfølgelig og går på skole. Om han er noe å samle på er han der etterpå også. Udannelse kommer før en mann.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Flytt, og ha et avstandsforhold. Hvor bor du, som må flytte 12 timer? (med bil/fly/tog?)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 12 timer? Skal du studere i Thailand? :-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 12 timer med bil. Skal gå på et studie som bare finnes ett sted i landet...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Vi kom sammen når jeg studerte, han bodde i et annet land! Bestevenninna mi og typen kom sammen etter at han hadde fått seg jobb i nord-norge. Kjenner par fra gymnaset som fint har overlevd reisevei og masterstudie. Hvor lenge skal du studere da? Går det ikke an å reise litt. Du kan pendle og han kan komme når han har avløser. Går fint det :-) Ryker det, må du bare være glad til at du ikke droppa studiet ditt for han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå