Gå til innhold

Hvilket kostet deres bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha ca. 60 gjester til middag, og vi kan ikke ta med medbrakt drikke. Leien av lokalet er på ca. 15000, så vi går vel over 100 000 kan jeg tenke meg, sånn kjapt regnet, med lokale, mat og klær.

Er det mye? Hva kom deres på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble vel omtrent 270000,- med alt. Bryllupsreisen ble ca 75000 for to uker til Maldivene.

Skrevet

hvilket kostet, hvilket hva?

Skrevet

Hæ, sier du virkelig "hvilket kostet"?

Skrevet

Vårt bryllup kostet 57000,- Vi hadde 85 gjester til middag. Jeg kjøpte en rimelig kjole, og mannen leide klær. Vi betalte ikke for hjelp på kjøkkenet, og bestillte bare hovedrett fra et cateringfirma. Forrett og dessert ordnet vi selv på forhånd.

Skrevet

300 000 inkl. bryllupsreisen til vel 100 000...

Skrevet

Dere er sprø! 100 000 for en bryllupsreise!

Hva var det dere foret gjestene med da? Gull og diamanter??

Skrevet

En ugift prinsesse som er alenemor med drømmer om dyrt bryllup? Søtt:)

Skrevet

Vi brukte vel 60 000 tilsammen. Vi leide lokaler hvor vi selv kunne velge cateringfirma og ta med alkoholen selv og ivrige tanter fikk bidra med kake og dessert :) Vi hadde 85 gjester.

Skrevet

Nesten 40 gjester, nesten 40.000. Har ikke det helt nøyaktige regnskapet på det, men sånn ca..

Men nå kjøpte jeg kjole på nettet som kom på under 1000-lappen, min bror er fotografen, så bare de to tingene har vi sikkert spart 25.000 på.

Er ikke ei sånn "prinsessejente" av meg, så har aldri drømt om noe bryllup. Og det er bra for prislappen, ser jeg :)

Skrevet

Vi regner med å ha over 100 til middag. Skal ha tapas. Vi har også leid lokale og får dessverre ikke ta med drikke selv. Lokalet vårt koster 22 000,-. I tillegg tar de seg betalt for hver tallerken, hver stol, hvert bord, hvert bestikk etc. Blir fort dyrt....

Vi hadde i utgangspunktet et budsjett på 120 000,-, men kommer vel opp i nærmere 200 000,-.

Folk jeg snakker med sier dette er mye.... Men skal sies at vi ikke tar dette opp i lån da! Dette er penger vi har (eller får).

Bryllupsreise har vi ikke råd til i år, så det får vi ta til neste år... :-)

Skrevet

En bitter dame som ikke unner andre flotte opplevelser fordi hun ikke kan få dem selv? Søtt :)

Skrevet

HVILKET???? what?? "Hvor mye" heter det på norsk. Får hetta av slikt!

Ca 30 000. 35 gjester, 3rettersmiddag og stort kakebord. Ikke dans.

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet.

Skrevet

* 5 retters middag og fest med all alkohol for 70 personer på et fint hotell: 120 000,-

Ikke gull eller diamanter på menyen, kun på fingrene, men det holdes utenom budsjettet. ;)

* Bekledning for brudepar med tilbehør, samt pynting av brud og forlover: 35 000,-

* Fotografutgifter som inkluderte følge hele dagen av to fotografer og studiefotografering etter vielsen, invitasjoner, bordkort, menyer, sanghefter, takkekort, bilder og album: 50 000,-

* Kaker og diverse transport:15 000,-

* DJ til festen 10 000,-

* Blomster: 8 000,-

* 14 dagers bryllupsreise med halvpensjon på en 5 stjerners øy på Maldivene: 100 000,-

Alt betalt av egen lomme og finansiert gjennom hardt arbeid og stor sparevilje. Vi er kanskje sprø i noens øyne, men det rokker ikke ved betydningen og opplevelsen av vårt bryllup for oss. ;)

Skrevet

rundt 30 000,- tror jeg...betalte middag bare for forloverene på restaurant, likevel var vi 25 stykk til middag. og på festen var det rundt 70 gjester. Alle kakene fikk vi i presang.

Bryllupsreisen kom på rundt 45 000,- for 3 uker, vi ønsket oss penger i gave for å betale turen og fikk dekt inn hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...