It's all about me Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Electrolux Ergorapido. Det er sånn ministøvsuger med håndstøvsuger i som kan tas ut.... Har to og lurer på hvordan jeg klarte meg uten før. Genial til hybelkaniner, matrester under spisebordet, sand i gangen eller ulykker som måtte skje. Koster på det meste 1600,-, men hender de er på tilbud helt ned i 999,- Kjøpes overalt, bl.a. Obs
PAVEEL Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Skriver under Frokostquizzzzzzen:-) Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten! Fantastisk genial rett og slett.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. juni 2010 #4 Skrevet 30. juni 2010 Ok, takk damer - Ergorapido it is!
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 er det den kombi-greia? gulvstøvsuger,med håndstøvsuger på skaftet? :S hvordan er den store til gulv isåfall? :-) er forvirra her!
PAVEEL Skrevet 30. juni 2010 #6 Skrevet 30. juni 2010 Den er veldig kjekk den store, tar godt på både tepper og på gulv. Min beste venn har blitt i husholdningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå