Gå til innhold

På reise med bekkenløsning - noen erfaringer?


Med_håp_i_magen

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag fått det triste budskap at min bestefar er død, det var ikke uventet, og for ham var det nok god å slippe nå. Men her er mitt praktiske problem:

Begravelsen er i Trondheim og vi bor på Østlandet. Som jeg har nevnt i en annen tråd har jeg nå så vondt for å gå at jeg må vurdere å skaffe meg rullestol. En ting er at jeg gruer for å sitte på en vond kirkebenk, det kommer jeg ikke utenom - får ta med meg en pute å sitte på. Men så var det reisa. Skal vi fly (var i London for 2-3 uker siden, hjemturen var det til da vondeste jeg har hatt) eller tog (tar mye lenger tid enn fly, men kanskje lettere å bevege seg rundt.) Kan også ta nattog, da kan jeg ligge, men jeg sover dårlig hjemme p.g.a. smertene og tallige doturer i løpet av natta. Siste alternativ er bil, men sliter etter bare 15 minutter i bilsetet, så det frister ikke.

Jeg hadde så smått innstilt meg på å sende mannen på handling alene de neste månedene, men jeg kan ikke akkurat gjøre det med begravelsen. Er det noen som har erfaringer her og kan gi råd om hva jeg bør gjøre?

(Dette er kopi av innlegg i bekkenløsning. Må bestemme meg raskt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...