Gå til innhold

spesielle guttenavn!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et spesielt gutttenavn. Liker godt norrøne navn i grunn men synes det er spennende med navn jeg ikke har hørt før. Søsteren heter Josefine så det må jo passe litt til det også...

 

Hva synes dere forresten om navnet Nure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nure er kjempefint! Min 2 åring heter Odin. Vi var overbevist at det også ble gutt denne gang og hadde itillegg til Nure; Brage og Storm på lista vår.

Kjenner ei lita, søt jente som heter Josefine som har en lillebror som heter Sigve. Mange fine gamle navn også: Sivert, Anton, Sondre, Jardar, Snorre, Ola og Lars.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jardar er et fint navn :o)

 

Tenkte bare å dele navnet vi grunner på med deg - ettersom du spør etter spesielle navn: Thorarin

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker også norønne navn.. men vanskelig med guttenavn.. mange fine da.. ask emilian heter mitt skjønne tantebarn.. max-julian er fint.. personlig er mine favoritter noah, leo, leander, odin, liam, +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du likte Jardar, hva med Jarand? Begge passer flott til Josefine:-) Ellers har vi jo mine gamle favoritter Birk og Falk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja takk, jeg driver å smaker på Falk for tiden :-) har ombestemt meg ang. jardar.. liker det ikke like godt etter å ha smakt på det en liten stund.. her skal man være kresen, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fant disse navnene på en gammel valgliste etter bestefaren min, fra 1955 Liker egentlig ingen av dem spesielt godt, men kan jo være noen andre blir inspirert? Spesielle i alle fall:)

 

Størker

Ferdin

Dankert

Sigfred

Bertheus

Jenberg

Gjerløv

Hartvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...