Gå til innhold

I dag møtte vi en grevling på trilletur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså jeg trilla piraten og grevlingen tygde på en smurf eller mark eller noe.

Stor stas for meg og piraten. ikke hver dag man møter rovdyr i byen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he...etter overskriften å dømme ser det ut som at grevlingen også var på trilletur med sin lille =))))

Skrevet

nemlig, derfor prøvde jeg å forklare det. Men tenk så koselig det hadde vært da :)

Skrevet

Er det grevlingen som biter så fælt? Jeg er livredd for å møte sånne skumle dyr jeg! ;o)

Triller side om side med reinsdyr om dagen *grøss* De har jo D E gevirene nå, usj.

Skrevet

Og altså, det er bare jeg som triller ja, ikke reinsdyrene, bare så jeg har presisert det ;o)

Skrevet

Ha ha, nå ser jeg for meg både grevlinger og reinsdyr på trilletur =)))

Skrevet

hahaha, tipper reinsdyrene er stokke-mødre alle som en (noe jeg forhåpentligvis blir i løpet av uka). Praktisk med høy vogn, når man har så store revir/gevir/gevær..

ellers så kan grevlingen være sinna ja, så vi holdt oss på avstand og jeg var klar til å løpet hele tiden, men fikk tatt fine bilder av den og det er jo stas for en safari-elsker som meg. Nå kan den få hedersplassen blant elefanter og løver i bildehylla mi :)

Skrevet

Haha, første gang jeg så overskriften hoppet jeg over å lese. Tenkte det var noe internt med en grevling som gikk på trilletur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...