Rampongi Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 altså jeg trilla piraten og grevlingen tygde på en smurf eller mark eller noe. Stor stas for meg og piraten. ikke hver dag man møter rovdyr i byen
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 He he...etter overskriften å dømme ser det ut som at grevlingen også var på trilletur med sin lille =))))
Rampongi Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2010 nemlig, derfor prøvde jeg å forklare det. Men tenk så koselig det hadde vært da
Glajenta ♥ Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Er det grevlingen som biter så fælt? Jeg er livredd for å møte sånne skumle dyr jeg! ;o) Triller side om side med reinsdyr om dagen *grøss* De har jo D E gevirene nå, usj.
Glajenta ♥ Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Og altså, det er bare jeg som triller ja, ikke reinsdyrene, bare så jeg har presisert det ;o)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Ha ha, nå ser jeg for meg både grevlinger og reinsdyr på trilletur =)))
Rampongi Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2010 hahaha, tipper reinsdyrene er stokke-mødre alle som en (noe jeg forhåpentligvis blir i løpet av uka). Praktisk med høy vogn, når man har så store revir/gevir/gevær.. ellers så kan grevlingen være sinna ja, så vi holdt oss på avstand og jeg var klar til å løpet hele tiden, men fikk tatt fine bilder av den og det er jo stas for en safari-elsker som meg. Nå kan den få hedersplassen blant elefanter og løver i bildehylla mi
Mandalas Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Haha, første gang jeg så overskriften hoppet jeg over å lese. Tenkte det var noe internt med en grevling som gikk på trilletur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå