Gå til innhold

sukker uheldig for fosteret?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde at man skulle være forsiktig med sukker slik at man ikke fikk en kjempestor baby, men er det slik at det faktisk kan være uheldig for babyen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter.........................

Skrevet

Det er uheldig for oss med for mye sukker, så det er vel uheldig for ufødte barn også.

Skrevet

på hvilken måte påvirker det babyen negativt da???, foruten vekta mot slutten av svangerskapet (en det er vel strengt tatt mest uheldig for mora pga fødselen..)

Skrevet

Alle som får i seg for mye sukker står i fare for å utvikle type 2 diabetes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...