Gå til innhold

UNN-Noen som har erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen der som har erfaring med dette sykehuset samt å få igjennom ønsket planlagt keisersnitt?

 

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unn er et av de strengeste sykehusene i Norge mtp planlagt ks, med mindre du har et medisinsk grunnlag. Selv har jeg "bare" fødselsangst, og fikk ikke innvilget ks. Ikke snakk om. De ba meg bytte sykehus hvis jeg ville ha det.

Skrevet

Ok-ja jeg har vært på samtale-på grunnlag av min første fødsel som var komplisert (på overtid 18 dager)...

Liv kunne nesten vært tapt og det var heller ingen da som hørte på meg og mine signaler før fødselen-

 

Men jeg skal ha det denne gangen-ikke snakk om annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...