Gå til innhold

Barnehageplass...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alenemødre - Hva gjør dere før dere får bhg plass? Poden er født i januar - så får ikke plass før januar - i verste fall ikke før august :( Permisjonen går ut i november - hjelp!! må jo jobbe - kan jo ikke ta permisjon uten lønn - da har jeg ikke råd til å bo...hvordan løser dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke fast jobb før permisjonen så gikk rett over på dagpenger,junior begynte i barnhage i aug. 16 mnd. gammel. Jeg fikk meg ikke jobb før han var 19 mnd. så da gikk det jo greit.

Hva med dagmamma da?

Skrevet

når du er alenemor får du ikke Overgangsstønaden?i tilllegg til barnetrygd, kontantstøtte osv? da går det vel kanskje?

Skrevet

Jeg flyttet for å gå på skole i vinter. Og måtte ta barna ut av bhg. Fikk plass til august. Plutselig var jeg heldig og fikk dem inn et par dager i uka fra nå og frem til august.

Så nå har jeg bare overgangsstønad og andre stønader.

Søker jobber, men er jo avhengig av det kun er dagtid og evnt. deltid om jeg skal begynne før august.

Skrevet

Har jobb og os får man vel ikke om man har fulltidsjobb? Må nok bli dagmamma ja, får håpe det er fler å finne nå enn det var når jeg lette til eldste for noen år siden..Har jo søskenprioritet så håper på å få plass når han er 1 år - men...det er jo ikke garantert det :(

HI

Skrevet

Os har ikke noe med hvor mange timer du jobber, men hvor masse du tjener. Det er bare til å søke.

Det er søskenprioritet ja, man kan ikke svare deg på hvor stor sjansen er dessverre. Håper det ordner seg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...