Gå til innhold

PLEASE HJELP MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på intervju i politiet i trondheim i morgen, så trenger såååååårt noen tips til hva jeg kan svare på eksempelvis disse spsm. Ja, jeg vet....du må jo vite hvorfor du tok den utdanningen, hvorfor du ville bli politi osv, men har helt angst for sånne intervju situasjoner, så trenger noen gode tips. Tusen takk jentene mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor valgte du den utdanningen du gjorde?

Hvorfor har du søkt denne jobben?

Hva gjør deg sint?

Hva kan du bidra med i vår organisasjon?

Hvordan er du til å jobbe i team?

Hvilke situasjoner gjør deg stresset?

Hvorfor bør vi ansette deg?

Hvis du fikk forandre 3 sider ved deg selv, hva og hvorfor?

Hvor ser du deg selv om fem år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men disse svarene vet du vel selv best eller?

Altså, det kommer jo an på din personlighet her.

men det er jo absolutt greit å forbrede seg, du kan jo legge inn svarene du har tenkt å svare så er det helt sikkert noen som kan gi deg tips om du trenger en bedre måte å uttale det på ;)

Skrevet

som min gode venn frøken consuela her sier, så vet du vel dette best selv, but here goes..:

Hvorfor valgte du den utdanningen du gjorde?

Jeg vil hjelpe mennesker og har troen på rettsystemet

Hvorfor har du søkt denne jobben?

Jeg tror den inneholder arbeidsoppgaver som passer til meg som menneske (her får du helt sikkert oppfølgingsspm a la hvordan er du som menneske, hvilke egenskaper tenker du på. da svarer du, jeg er rolig i stressa situasjoner, jeg mener jeg har nok teorikunnskap som gjør meg godt rustet til den og den oppgaven osv..)

Hva gjør deg sint?

urettferdighet og unnasluntrere

Hva kan du bidra med i vår organisasjon?

kan bidra til å opprettholde/skape et positivt arbeidsmiljø. Jeg er nyutdannet og kan formes, men har også mye frisk kunnskap med fra skolen. Jeg er utadvendt og blid og enkel å samarbeide med. Man kan stole på meg.

Hvordan er du til å jobbe i team?

jeg tar ledelsen/jeg bidrar til fremdrift ved å legge strategier, jeg liker å lytte til andre og få andre synsvinkler på ting.

Hvilke situasjoner gjør deg stresset?

sikkert ikke lurt å svaret fek usikre situasjoner her.. da er du vel ikke godt egnet..

Hvorfor bør vi ansette deg?

fordi du er blidest, kan bidra med "det" og "det" (som du har nevt tidligere i intervjuet feks..)

Hvis du fikk forandre 3 sider ved deg selv, hva og hvorfor?

min utålmodighet, min naivitet og mitt ambisjonsnivå..

nja.. noe av dette kan du kanske bruke, andre ting kanskje ikke passer seg.. jeg er ikke polti, så jeg aner ikke..

lykke til i barteland!

æ like tanken på ein dibbe-politi i gatan her æ da :)

Hvor ser du deg selv om fem år?

Skrevet

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for svar. Det setter tankegangen i sving...Får helt jernteppe på sånne ting når jeg har ordentlig press på meg...!

Og ja...er jo enig i at sånne ting vet jeg forsovidt beste selv...men....liker litt hjelp og ideer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...