Gå til innhold

3d ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi tenker litt på en 3D ultralyd etter hvert. Er 23+2 i dag, men det føles allerede som en evighet siden den ordinære ultralyden i uke 18.

I tillegg var jordmora veldig i tvil på kjønnet, så er nysgjerrig på det også :) Hører så mye forskjellig om når det er best å ta 3D. Noen som vet? Bor i Oslo, så tar gjerne imot tips til klinikker noen har god erfaring med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3D i går og det var helt fantastisk !

 

Jeg venter tvillinger så jeg var der allerede nå 22 uker for at de ikke skal bli for store til at man kan se begge. De er helt ferdige små mennesker nå, men de er jo tynne så tidlig da. Allikevel var det en fantastisk opplevelse og jeg fikk med en CD med 10 filmsnutter i 3D og 9 2D bilder :) Betalte 1200,- Jeg skal på en ul til for å få sånne fine ansiktsbilder, og da skal jeg dit når jeg er i uke 27. JM sa at hun anbefaler enlinggravide å komme mellom uke 25-30, og jeg ser mange her inne på forumet snakker om uke 28.

 

Jeg var på Familieklinikken i Kirkeveien på Majorstua, og vil absolutt anbefale stedet. JM er engasjert, flink til å forklare og hun koser seg like mye med å se på babyene hun som vi :) Hun skal ha ferie nå fra 5. Juli, men er tilbake 2. August.

 

Lykke til, jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Så koselig med tvillinger da, gratulerer! Jeg får smøre meg med tolmodighet litt til før jeg bestiller en time da, men fikk absolutt ikke mindre lyst nå hehe!

 

Lykke til du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3D førra veckan. lite tidigt kanske, men vi drar på ferie en månad till mina føräldrar och jag ville desperat veta køn innan ferien. Jag tycker inte att det var sååå spec. men det klart att det är ju lite roligt att se på bilderna och førsøka hitta likhetsdrag m.m. Däremot hade jag aldrig betalat 1400 spänn før 3D om det inte vore før att få veta kønet (flicka btw. tjohoo!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting.. Sa de noe om ca størrelse på babyen når dere var på 3D ultralyd? Er så spent på hvor stor/liten den er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal om et par uker.

Gleder meg veldig :)

Skal bli kjekt å se på han som spenner meg i magen min hver dag :)

Skal betale 900 kr, liten bursdagsgave til meg selv og samboer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 13 dager skal jeg avgårde på 3D og jeg gleeeder meg!

 

Er så nysgjerrig på om man kan se ansiktstrekk og slikt jeg...åsså vil jeg ha en bekreftelse på at det faktisk er en liten jente inni der. ;)

 

Jeg er 26+3 når jeg skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 3D ul i dag og kunne få vite at størrelsen på vår baby er bare litt over gjennomsnittet. Det er snakk om 2 dager... Dette kunne han se ut fra målinger og den stipulerte termin jeg fikk på ordinær ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh:):) må få vite hvordan d gikk nøttis:) jeg skal selv på 3d 12 august å har full nedtelling.. gleeeda meg.. blir da.. skal vi se.. tenke tenke.. 29+6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd på Onsdag! Weeeeeeeeeeeee! Gleder meg som en tulling! :):):) På mr-klinikken i Ålesund.. 2 dager igjen! Hurraa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 3D igår og det var f-a-n-t-a-s-t-i-s-k! <3

 

Såg jo "alt" jo?! Selvom lille sprell ikke ville vise seg frem noe særlig,lå bare å gjespet og strekte seg og suttet på leppa si,hihi veldig søtt,så fikk vi fine profilbilder og jordmor sjekket alle organer. Sånn sett var det jo greit at hun lå stille.

For joda,det var fortsatt tydlig en hun. :)

Så nå kan jeg gå amok i de rosa hyllene.

 

Hun ble estimert til 950 gram og lå akkurat på gjennomsnittet når det kom til vekt og mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært med mine to første barn på Majorstuaklinikken. denne gang på Ultralydklinikken på Lysaker. kjempefornøyd. !!!!!

 

Begge er ok men Ul klinikken på Lysaker fikk vi mer for pengene. kostet 1000. Majorstua koster det vel 1300 tror jeg og færre bilder men veldig flink lege der. smakssak

 

 

Anbefaler 3D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi har vært på 3d ul, syns det var helt herlig å se han.

Men han lå jo seff med hånden foran ansiktet.. Og morkaken lå foran. Så fikk ikke de beste bildene.. Men vi fikk se det vi ville. Så jeg er fornøyd. Gleder meg til å treffe bebisen vår..

 

Her er ett av bildene vi fikk ;)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/578507/offset/0

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på 3D når er 29+1, på Lysaker, hurra! Bare 10 dager til, blir spennende å se. Klarer ikke la være å spise masse goddis og kaker så er redd hun er en mnsterunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...