Gå til innhold

Dere som er veldig pene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er foreldra dine pene eller er du en usedvanlig god genspleis av to normale mennesker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine er normale.

Skrevet

Jeg er bare heldig.

Skrevet

Mamma hadde pen bygning og et pent ansikt som ung, pappa var atletisk og en litt grov kjekkas. Jeg er ingen klassisk skjønnhet, men jeg er over gjennomsnittet pen ;)

Skrevet

foreldra mine er normale, merkelig at jeg har blitt sååå pen egentlig ;-)

Skrevet

Ja, det er merkelig. Du er sikkert adoptert, eller så var mora di utro.

Skrevet

Foreldrene mine er pene begge to, men ikke sånn peneste du har sett liksom. Begge er slanke og lange med fantastisk forbrenning..takk takk mamma og pappa hehe. Nå er ikke jeg så pen heller altså, men er nok over gjennomsnittlig pen uten å gjøre noe for det.

Mannen min har veldig pene trekk (pene lepper, pene øyne, fin hud etc) og min datter er langt penere enn det jeg noen gang har vært. Hun har de fleste av de pene trekkene fra min mann og hans mor (som er pen)

Skrevet

Foredrene mine er (var) kjempepene:) jeg er nok ikke like pen som de var, men likevel pen nok altså!

Skrevet

Phew! Det var da enda godt!

Skrevet

Jeg er blanding av en veldig god mix, da blir man automatisk pen. ;-)

Skrevet

Nei,men bestemoren min var kjempepen når hu var ung,har nok arvet derfra.

Skrevet

Jeg er ikke over gjennomsnittet pen.

Men eksen min er det. Blir kommentert, jenter snur seg på gata, venninne mine synes han er pen osv. Men han har ikke pene foreldre i det hele tatt! Ikke besteforeldre heller.

Skrevet

Jeg synes ikke selv jeg er så veldig pen, men mange andre har fortalt meg at jeg er det. Begge foreldrene mine er ganske pene og ser mye yngre ut enn de er, men besteforeldrene mine er/var mer normale.

Skrevet

Begge foreldrene mine er helt på snittet.

Både jeg, min bror og min søster er nok over snittet, samtidig ligner vi veldig på begge foreldrene våres, og er veldig like vi tre søsken. Av useende- av personlighet er vi veldig forskjellige:)

Skrevet

Pappa er kjekk og mamma er pen, men noe "skeiv". Selv føler jeg meg interessant, vakker og mystisk, men får sjokk hver gang jeg ser i speilet. Jeg ser ikke ut!

Skrevet

Min Mor er nok overgjennomsnittet pen ja, hun var visst "baben" på skolen..noe hun iallefall skryter av..men det er mange år siden, men hun holder seg meget bra det skal hun ha.:)

Min far var en pen mann som ung.

Jeg, Søsteren min og broren min er veldig forsjellige men alle 3 er under begrepet PENE.

Jeg og søsteren min min er vel penest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...