Gå til innhold

Deilig sommer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann og barn er på hytta ved sjøen med en annen pappa og hans barn. Jeg var avgårde kl 04 i morges for å ta et tidlig fly. Hjemme kl 15, sveipet over huset, handlet, trent og nå venter jeg besøk kl 20. Fri i morgen, og så jobbe 2 dager før det er ferie i hele juli.

Vi skal til Hellas i 2 uker, og så litt forskjellig. Jeg og eldstemann skal sykle rallarvegen http://www.rallarvegen.com/ , det gleder vi oss til, jeg har gjort det flere ganger før, men det blir hans første. Mor og sønn på tur, og jeg tror vi skal spandere oss nye sykler for anledningen. Sønnen har begynt å sykle sånn Thor Hushovd-sykling med sin far, og det er veldig spennende. Selv liker jeg best off-road.............

God sommer, alle sammen, det ble et hektisk innlegg......... og nå ringer det på døren. Titter plutselig innom :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes herlig ut med litt fri fra mann og barn =)

Barna mine skal til bf 2 uker i sommer, og jeg synes det er veldig lenge. Har vært borte fra dem torsdag-søndag før, og det er veldig lenge. Men det var visst eneste mulighet for bf + at det er vel slik det er når man har gått fra hverandre =/

Håper det blir skikkelig sommer snart!! Den er litt kjip enda! Men det er jo typisk norsk sommer så vi kan vel ikke klage.

Ha en riktig god sommer metaMORfose!! =)

Og god tur til Hellas =) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...