Gå til innhold

må desverre forlate dere.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

MA.....fant ingen ting i fostersekken denne uken heller...

skal ta 4 abortpiller i dag for å få det ut(håper jeg slipper utskrapning),,,,,har fått endel smertestillende,,,gleder meg ikke til i natt....var 7+3uker på vei....

gynekologen mener at jeg har hatt en veldig tidl. abort.

skulle egentlig dratt på ferie i morgen(orker ikke dra før dette er overstått), så vi må avbestille ferien. og gjett hva avbestillingsforsikring fra IF+ ekstra avbestillingsforsikring på norwegian gjelder ikke for svangerskapsrelaterte ting!!!! skikkelig fjernt.

og ombestilling av biletter koster 3000 uansett hva vi gjør, teit,

 

lykke til alle dere andre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å høre.. :(

Håper det går bra med pillene, og at du slipper noe mer enn det.

Så håpløst av forsikringene å ikke dekke slike ting!! Du kan jo ikke akkurat reise på ferie midt oppi det hele, og det burde jo forsikringsselskapet forstå..

Lykke til videre, og håper du snart er tilbake her!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte..

gikk bra med den medisinske aborten. Gjorde ikke veldig vondt. Var noe svimmel kvalm og uvel, tok endel paralgin forte, men føler meg rimelig bra nå noen dager etterpå, heldigvis.

 

Ringte norwegian og forklarte situasjonen. Får pengene igjen.

Ble skikkelig stressa når jeg leste i forsikringspapirene til IF og på norwegian sine sider at de ikke dekker svangeskapsrelaterte ting... Kan være den legeattesten som bare sa: kan ikke reise pågrunn av sykdom. Så kjempeglad for det! Da blir det ferie:)

 

Håper jeg er snart tilbake her!!!

Lykke til:)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre. Håpe du har nån rundt dæ som tar sæ godt av dæ. Vet sjøl kor jævlig det va. Hadde MA i uke 8+3 i 2007:( æ tok oxo abortpille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre at du har hatt en MA. Men tenkt positivt og fortsett å prøve, så er du tilbake på null komma niks:-D Snakker av erfaring: SA i midten av mars, ca. 6 uker på vei nå:-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trist å høre :(

jeg er gravid nå, mellom 6 og 7 uker.

Har veldig vondt i magen, sånn ekstremt.. så er redd det vill gå sin naturlige gang.

 

Har vært igjennom dette tidligere. var gravid for 1.1/5 år siden, da mistet jeg det når jeg var ca 14 uker på vei. Måtte da ta utskrapning med full narkose.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtte:)

 

Kan være at du har vondt i magen pga luftsmerter eller noe, eller at livmoren strekker seg!?

 

Er man urolig for noe så er det fint å ha en gynekolog å gå til. Da koster det bare 40kr for en UL hos gynekolog. Siden du har hatt en abort tidligere så får du helt sikkert en henvisning i fra legen. Ta godt vare på deg selv og få de kontrollene du trenger for å bli trygg.

 

Masse lykke til:)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...