Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Har en liten en på 19mnd her, og i dag la hun sin elsk på en tre skje i kjøkken skuffen. Lekt med den skjea i hele ettermiddag. Hadde den med seg i badekaret, og da jeg prøvde å ta den når hun skulle legge seg, ble hun helt fra seg. Så nå sover hun så søtt, med kosekluten sin i ene hånda, og tre sjea i andre hånda. (skal fjerne den før jeg legger meg, vil ikke hun skal leke med den når jeg ikke er tilstede)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Hehe, så søt. Nesten som Rema-reklamen. Det enkle er ofte det beste.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Det heter treskje og kjøkkenskuff. Du glemte forresten å skrive etter middag, bade karet og kose kluten!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 men er jo mye sannhet i det. Yndlingsleken hennes er ei filledukke min farmor sydde til henne. Nye "butikk"leker er somoftest interesante i et par dager, og etter det brukes de til å rote med, men skjeldent til å leke med. Og til deg under, beklager så mye at rettskrivningn min ikke er til din tilfredstillelse. Sterkt dyslektisk om du absolutt må vite det HI
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 er ikke snakk om å være kul eller ikke, ville bare forklare meg. Er ikke noe jeg er stolt over, men betyr heller ikke at jeg lar hvem som helst tråkke på meg HI
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 kan ikke folk som ikke har noe konstruktivt å komme med bare dra til h? rettskriving my ass,det er da mange grunner til at gramatikken ikke er helt perfekt til enhver tid, dysleksi, travelt, forbanna... for en koslig historie HI! artig å høre!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Ikke bry deg og de sure oppstøtene Hi. Tenkte ikke over noen skrivefeil i teksten din jeg. Her i huset er sko det store
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #10 Skrevet 28. juni 2010 var det som var poenget også. En søt historie, ikke norsk rettskrvinings prøve. Irriterer meg at jeg gidder å irritere meg over sånne tåpelige bedrevitere. HI
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #11 Skrevet 28. juni 2010 Da sønnen min var 1,5 år, knyttet han seg til en gul spade. Han gikk aldri noen steder uten spaden. Han måtte hele tiden ha den gule spaden i hånden når vi var ute på tur, i butikken...overalt.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #12 Skrevet 28. juni 2010 Nei, så koselig. Thihi, her i huset har jenta på 9 mnd forelsket seg i ei ramme med bilde av hennes 6 mnd eldre kusine i.. Hun nusser på bildet og henter det ned fra hylla og leker med det.. vi har satt det langt ned i bokhylla, så hun kan hente det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå