Gå til innhold

Velkjent dibber i søkelyset igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/bestilte-figursydd-bryllupskjole-fikk-soeppelsekk-3239065.html

Ikke sikker på nicket hennes nå, men vet hun har hatt flere nettbutikker med forskjellige ting oppigjennom. Prøvde faktisk selv å bestille noe fra en av hennes nettbutikker, men varene kom jo aldri. Etter fire uker ga jeg opp ventingen og krevde pengene tilbake, men det skulle vise seg å være alt annet enn enkelt!

Fikk de til slutt, men det var etter trusler om Tv2 Hjelper deg og forbrukerrådet. Makan til dame!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen får seg til å drive med slikt bullshit jeg.

Ha litt verdighet i det minste, sende avgårde en så stygg kjole ETTER bryllupet for så å ikke gidde å svare mailene.

Blir flau på vedkommende sine vegne rett & slett.

Skrevet

Var ikke hun alene med en haug med unger?? Hun har vel tatt pengene og forsørget ungene muligens og sendt noe søppel til kunden i posten?? Muligens fra jk dress?? altså betalt 1000 kroner for kjolen og tjent 4000 kroner!:-))

Skrevet

Njaaa.... Kjolen denne kunden i linken det gjelder kostet bare 1000,- da.

Sikkert noe reste/feilvare parti jk dress har solgt ut for ingenting, og vedkommende det gjelder bare har sendt den avgårde til kunden i håp om at den skulle passe ^^

Hvem vet, men lavmål er det uansett.

Skrevet

Var det hu som stod bak billigeklaer.no også? Var ufattelig mye spam om den butikken her en stund, i tillegg til at det var helt fantastisk stygt

Skrevet

etternavnet minner om en dibber.. men vet ikke om det er henne da..

Skrevet

Et av nickene jeg vet hun har hatt er L@mel@, men hun har hatt nytt etter det også. Googlet henne jeg, og det er ikke no positivt som kommer opp for å si det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...