Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/bestilte-figursydd-bryllupskjole-fikk-soeppelsekk-3239065.html Ikke sikker på nicket hennes nå, men vet hun har hatt flere nettbutikker med forskjellige ting oppigjennom. Prøvde faktisk selv å bestille noe fra en av hennes nettbutikker, men varene kom jo aldri. Etter fire uker ga jeg opp ventingen og krevde pengene tilbake, men det skulle vise seg å være alt annet enn enkelt! Fikk de til slutt, men det var etter trusler om Tv2 Hjelper deg og forbrukerrådet. Makan til dame!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Skjønner ikke hvordan noen får seg til å drive med slikt bullshit jeg. Ha litt verdighet i det minste, sende avgårde en så stygg kjole ETTER bryllupet for så å ikke gidde å svare mailene. Blir flau på vedkommende sine vegne rett & slett.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Var ikke hun alene med en haug med unger?? Hun har vel tatt pengene og forsørget ungene muligens og sendt noe søppel til kunden i posten?? Muligens fra jk dress?? altså betalt 1000 kroner for kjolen og tjent 4000 kroner!:-))
ConsuelaBananaHammock Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Njaaa.... Kjolen denne kunden i linken det gjelder kostet bare 1000,- da. Sikkert noe reste/feilvare parti jk dress har solgt ut for ingenting, og vedkommende det gjelder bare har sendt den avgårde til kunden i håp om at den skulle passe ^^ Hvem vet, men lavmål er det uansett.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 Var det hu som stod bak billigeklaer.no også? Var ufattelig mye spam om den butikken her en stund, i tillegg til at det var helt fantastisk stygt
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 etternavnet minner om en dibber.. men vet ikke om det er henne da..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Et av nickene jeg vet hun har hatt er L@mel@, men hun har hatt nytt etter det også. Googlet henne jeg, og det er ikke no positivt som kommer opp for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå