Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Her er faen meg takken for at vi tar de inn i landet, de svina! Og ja,jeg vet jeg ikke skal skjære alle over samme kam,men har selv bodd midt i et innvandrermiljø i en periode og er skrekkelig godt informert når det kommer til forferdelige holdninger og forvridde synsvinkler på alt fra kvinner til narkotika! Har selv blitt voldtatt av en av våre såkalte "nye landsmenn" og jeg var både godt kledd ( var midt på vinteren) og edru! Er glad sønnen min skal vokse opp i et friskt og fornuftig miljø og lære seg å respektere kvinner! http://www.youtube.com/watch?v=KBAiaa8dyAg
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Og du har aaaldri hørt om en etnisk norsk mann som har voldtatt en kvinne?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Ja, de skulle blitt sendt tilbake der de kom fra.., disse utlendingene altså
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Skjerp deg 18:04! Det var aldeles ikke det som var poenget her! Klart jeg har hørt om det,klart jeg vet at en drittsekk er en drittsekk uansett hvilket land han kommer fra! Det jeg sier her er at det er en urovekkende holdning blant innvandrermenn, og det vet du også innerst inne,du er bare ute etter å kverulere. Jeg vet i alle fall at guttungen min skal få en oppdragelse som forhåpentligvis resulterer i at han IKKE blir en slik utakknemlig drittsekk.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #6 Skrevet 28. juni 2010 De burde begynne og sette pris på at de får komme inn i dette landet og ta av våre skattepenger. at NORGE hjelper dem med utdannelse osv osv..... De burde begynne og oppføre seg og sette pris på det de har og får her i norge....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #7 Skrevet 28. juni 2010 For å ikke snakke om at de nå også skal få gratis førerkort!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #8 Skrevet 28. juni 2010 Nei, ikke gratis førerkort,på facebook er det en underskriftskampanje på gang, bare å hive seg på:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå