Gå til innhold

Tror dere barnetrygden er på konto i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er desperat og trenger penger fort:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnetrygden kommer som regel den siste dagen i måneden, om det ikke er helg/helligdag. Om den kommer før, er det (kanskje) en bonus, men ikke noe man kan planlegge utfra.

Kjenner at jeg blir litt sjokka over at voksne mennesker, med barn, ikke har bedre kontroll på økonomien.

Skrevet

Hold nå kjeft på deg, har penger men dog i aksjer og det tar flere dager og løse ut, derfor er jeg avhengig av og få barnetrygden i morgen!

Skrevet

En person som snakker som deg har sjelden penger i aksjer (eller noen andre ting for den saks skyld).. Sånn er det med den saken.

Har man barn bør man faktisk planlegge bedre enn at man gjør seg totalavhengig av barnetrygden.

Jeg er også sjokkert.

Skrevet

Jaja, da er det kanskje best jeg ringer barnevernet allerede i morgen og ber dem om og overta ungene mine fordi jeg er blakk??

Joda har faktisk aksjer, odin fond og storebrand aksjespar, men som sagt dersom jeg skal ta ut penger derifra går det minst 2 dager før de er på konto:(

Skrevet

Da er det jo ekstra uansvarlig. Om du har penger, men ikke har gjort noe for å frigjøre dem. Og du er desperat etter penger, så desperat at en dag er avgjørende.

Aksjer? Ha ha...

Anonym 1

Skrevet

Kommer an på hvilken bank du bruker, jeg får den alltid dagen før den skal komme. Altså skal den komme den 30. er den alltid inne 29.

Hva med å svare på spørsmålet?? I stedet for å overhøvle noen for å trenge penger fort. De fleste vet vel hvordan det er å være blakk i blant, om man ikke har foreldre som forer på med penger i tide og utide (ikke alle er ferdig utdannet og har karriere så fort man starter på voksenlivet).

Skrevet

nei. den kommer nok ikke før på onsdag.....

Skrevet

tror det er en mulighet for at de kommer i morgen ja, men mulig ikke før på ettermiddagen.

Skrevet

Jeg er så møøøøøøøk lei sånne spørsmål!!!

Hvordan i allverden kan vi vite om barnetryggda er på konto til i morgen??? Barnetryggden skal være inne på konto til den siste virkedagen i måneden. Av og til kommer den før, andre ganger ikke. Det det er også forskjell fra kommune til kommune. Så om de sender den 3 dager før i Kristiansand så er det ikke sikkert de gjør det i Oslo.

Du har elendig økonomi styring om du er så avhenifg av barnetryggda.

Hvis du er så ekstrem desperat så ring heller nav og hør!!!

Skrevet

Hvis mange nok på dib "tror" at barnetrygden er på din konto i morgen, så blir du mindre desperat? Ok, med en slik virkelighetsoppfatning overrasker det meg ikke at du er blakk. Noe umoden.

Skrevet

Om du tidligere har fått den dagen før på konto får du den i morgen. Om ikke så må du nok vente til onsdag.

En venninne av meg får den alltid dagen før, mens jeg får den på dagen når utbetalingen skal være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...