Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 http://elskenoeannet.wordpress.com/2010/06/25/du-kan-hjelpe-pedofile/ Til ettertanke, folkens!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Jeg foretrekker å hjelpe ofrene til pedofile. Jeg forventer at man ikke begår seksuelle overgrep, enten man er pedofil eller ikke. Hjelpen min blir ikke sendt til mennesker som ikke trenger det.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Et godt stykke nede på prioriteringslista mi. Sikkert 1 mrd ting jeg hadde støttet før den saken.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Jeg lar denne stå uten kommentar. Jeg vet nemlig ikke hva jeg skal si... "Dere kan jo prøve det dere også, prøv 5 år uten sex og se om det er lett? Nei, det er ikke så veldig lett. Men nettopp derfor trenger vi at dere motiverer oss. Vi trenger og høre: Dette klarer du! Du er ingen overgriper! "
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Det er stor forskjell på sex og svoldekt og seksuelle overgrep. Å ha behov for å ha seg med barn er det samme som å ha behov for å utnytte et uskyldig barn til egen seksuell nytelse. At pedofile klarer å la være å tvinge barn til sex ser jeg på som en selvfølge. Det er kriminelt, forjævlig og forhåpentligvis havner man i helvete for slike handlinger. Fint hvis pedofile ikke agerer ut sine lyster, men de får ingen premie av meg for at de lar være å voldta barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå