Gå til innhold

brunlig utflod....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei, har hatt litt brunlig utflod igår og idag, ikke mer enn vanlig men bare endring i fargen.... har lest at det kanskje kunne være skjedekatarr, klør litt men ikke noe særlig... noen med lignende erfarninger? burde jeg oppsøke legen? er ca 6+3 på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,jeg er 6+1 og hadd rosa utflod på fredagen.legen utelukket ikke begynnede SA,hadde et opphold i helgen og idag begynte det igjen,men mer brunlig... lurer på hva dette er,tror ikke det er noen SA men hvem vet..skal til legen igjen på torsdagen,har tatt ut egenmelding frem til torsdagen,legen sa jeg måtte ta det med ro..Legen skulle sende meg i UL også så da får vi se..har du vondt noen sted? jeg har litt stikkinger i området men tror ikke det er verre enn det som er vanlig nå når livmoren jobber i høygir:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja... gikk over til blødninger nettopp :( ikke så mye, men nok til at jeg kjenner at jeg er SKIKKELIG bekymret..... ringte til legevakten men fikk ikke ultralyd på kveldstid, og det er jo det jeg vil ha, så får gå til legen i morgen.... har ikke noe smerter i magen, ikke mer enn vanlig iallefall og blødningen stoppet raskt, men har ikke gjort noe for at det skulle være naturlig å blø, eks trening... siden jeg så at legen din hadde sagt at du skulle ta det med ro har jeg sittet i ro så og si hele dagen... er skikkelig kvalmen nå, men det skyldes nok bekymringen....

 

off er stress dette her, vil jo så gjerne at det skal gå bra!!! men leste på bim at det opp imot 30 % opplevde blødninger i første trimester, som det gikk bra med, så krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!!!

 

lykke til på UL si ifra hvordan det gikk ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner dere er stressa,men er ikke mye dere kan gjøre enn bare å slappe av, det kan være normalt og unormalt, få det sjekka med ul så vet dere iallefall mere etterpå, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såååååå glad akkurat nå!!!! var på UL alt så flott ut!! et lite bankende hjerte ;) de på sykehuset sa at så lenge det ikke kom masse blod og at det gjorde vondt, så trengte jeg nok ikke bekymre meg ;) nå skal jeg sooooooove har ikke fått sove noe inatt kan du si!!!! ;);)

 

håper du også får gode nyheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott!!!!

 

Ser og leser att det er veldig normalt, så lenge man ikke har kramper samtidig er det ikke noe å frykte tydeligvis, men jeg hadde nok vært like engstelig som dere om det var jeg som blødde.

 

Lykke til videre:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...