Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Sendte du mail til Webmaster Janne og fikk bekreftet eller avkreftet at det ikke er tilfeldigheter som gjorde at du ble "avslørt"? Dette er vesentlig og jeg skulle gjerne like å vite hva webmasters begrunnelse kokte ned til tilslutt...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 http://www.dinbaby.com/forum/thread/141996727
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2010 #9 Skrevet 1. juli 2010 Hei sannheten er at det er en stund siden det skjedde og jeg bet meg ikke merke i hvilken tråd eller innlegg det dreide seg om. Det var bare en sånn aha opplevelse og siden var jeg mer forsiktig. Det var en kort kommentar direkte i en av disse: Hva syntes du om brukermoderator trådene. Det var ingen kjennetegn i kommentaren min som kunne avslørt at det var MM som skrev. Jeg er spesielt på vakt fra før fordi det har hendt at brukere har fått admin tilgang. Det er også grunnen til at jeg ikke har noe personlig info i profilen min (type navn og adresse er fiktiv.) Har ikke så store hemligheter, men ønsker ikke at gud og hvermannsen skal vite mitt fulle navn og adresse. For meg er brukermoderator en hvermannsen. Så nei, jeg har ingen konkrete beviser, bare en sterke mistanke om at brukermoderator sitter med ip adressene til innleggene.
webmaster Janne Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Det tilfelle du henviser til for over ett år tilbake i tid ga ingen tilgang på privatinfo som Ip adresser ol, det som skjedde var at de kunne moderere innlegg på lik linje med brukermoderatorene. Jeg kan gjerne si det igjen - brukermoderatorer har ikke tilgang på noe mer enn det dere selv ser, de modererer rett på nettsiden, ikke på adminsystemet og ser derfor ikke mer enn dere. Du sier selv du ikke har link til innlegget og at det bare er dine mistanker du baserer uttalelsene dine på, syns det er synd at du prøver å skape usikkerhet på forumet istedenfor å bygge oppunder og være med på å lage det til ett fint sted å være. Nå sier jeg meg ferdig med denne saken og håper at jeg ikke må ut igjen og skape ro rundt dine uriktige opplysninger.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #11 Skrevet 1. juli 2010 Men webmaster Janne: Kan vi få vite hvem brukermoderatorene er?
webmaster Janne Skrevet 1. juli 2010 #12 Skrevet 1. juli 2010 Nei, det har vi bestemt at ikke trenger å avsløres. De leggeri gjen signatur Moderator 2, 3 eller 4 og dermed kan dere henvise til dem på den måten hvis det skulle være noe dere vil informere oss om.
Gjest Morn du Skrevet 1. juli 2010 #13 Skrevet 1. juli 2010 Hm, la meg se.... Nå var det ikke mm som tok opp saken denne gangen, og så vidt meg bekjent, har hun ikke sagt at det er 100% sikkert at det er sånn det er. Hun lurer på en ting, spør og får svar som ikke får meg til å se at du er særlig serviceinnstilt, WJ.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #14 Skrevet 1. juli 2010 Har fulgt litt med på denne saken ang "avsløringen" av MM. Synes ikke det er et urimelig spørsmål stilt av MM i forhold til dette, og du webmaster janne gir ingen konkrete svar. Så må si meg enig med LisaGikkTilSkolen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #16 Skrevet 1. juli 2010 Spørsmålet har vært tatt opp gjentatte ganger og MM har ingen link å vise til, altså er det ikke noe å gjøre videre. La saken ligge dø. Hvorfor fortsette å være her hvis du ikke stoler på nettstedet? Hvorfor fortsette å gnåle på det samme om og om igjen?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2010 #17 Skrevet 1. juli 2010 Når Misantropen kun har en diffus ide om at noe sånt kan ha skjedd, og ikke engang kan finne tilbake til det innlegget så fremstår hun som noe paranoid. Jeg trodde aldri dettd ville skje, men for en gangs skyld er jeg enig med moderator; la det gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå