Gå til innhold

Hvordan foregår vektestimering??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 40, i forrige uke når de målte lå sf-målet mitt på 40.

Jeg har hele tiden ligget ytterst på det grønne, jevnt hele veien, men så hoppet det brått.

 

Nå har jeg fått helt panikk for at jeg kanskje må føde en kjempebaby, og lurer på om jeg skal be om vektestimering når jeg skal til kontroll hos legen imorgen.

 

Men hvordan foregår vektestimering?

Er det noe legen min kan gjøre, siden han har ul-apparat??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har legen din ordentlig ultralyd apparat,så tar han bare å måler babyen din,så regner han litt ut etterpå.. ikke værre en det-..

Skrevet

Tverrmål av hodet og buken på barnet settes inn i en formel. Men ikke uvanlig at de bommer endel med denne målingen sin.

Skrevet

De tar målinger på UL, men vær forbredt på at de kan bomme mye. Min 3,7-4 kg baby var 5,2 kg. Vet også om flere andre som har fått helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...