Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Har en 3 åring som vokser i en rasende fart, og snart har nådd 18 kg grensen på izi kombi setet. Hvilket sete skal vi velge nå da? Skal man bruke et sete hvor barnet blir festet med bilens egen sele? Eller bruker man fortsett seter man fester med bilens seler hvor det er en egen sele i setet til å feste barnet med? Vil jo at han skal sitte så sikkert som mulig!
It's all about me Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Skal de sitte framovervendt og er over 15 kg skal de ikke bruke selene i setet, men bilens belter. Så jeg vil anbefale Britax KidFix. Guttungen sitter godt i det, har bra sidebeskyttelse og det er enkelt å ha med å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Har sett meg ut Besafe IZI Up X2 til min unge på 2,5 år.. Har en liten bror som snart må overta den mellomstørrelsen..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2010 #4 Skrevet 28. juni 2010 Hva med britax multi tech eller two way elite. Setene kan brukes opp til 25 kilo og bakovervendt. Setene bør ikke brukes fremovervendt. Så om du tenker på å ha ham vendt fremover så er det lurt å velge ett rent fremovervendt sete. Gå på: http://forbrukerportalen.no/Tester/2010/bilbarneseter_mai_2010 og les tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå