trebarnsmamma84 Skrevet 28. juni 2010 #1 Skrevet 28. juni 2010 Er da fint??? søsken : victoria,Sander og emil
Mandalas Skrevet 28. juni 2010 #2 Skrevet 28. juni 2010 Det er veldig tungvint. Samtidig synes ikke jeg at det klinger bra når første navnet slutter på samme bokstav som navn nr to begynner på.
The Bad Gal Skrevet 28. juni 2010 #3 Skrevet 28. juni 2010 Litt tungvint å si, men fine navn begge to.(særlig siden ett av de er mitt, hehe) Hva med enten eller?
trebarnsmamma84 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2010 Ja har tenkt på berre Elisabeth... Trur Ane blir litt kort i forhold til Victoria....og ein litt an sjanger??men eg er ikkje så voldsomt opptatt av at dei skal passe som super i lag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå