Gå til innhold

ane elisabeth??? vil ha mange svar.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er da fint???

 

søsken : victoria,Sander og emil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig tungvint. Samtidig synes ikke jeg at det klinger bra når første navnet slutter på samme bokstav som navn nr to begynner på.

Skrevet

Litt tungvint å si, men fine navn begge to.(særlig siden ett av de er mitt, hehe) Hva med enten eller?

Skrevet

Synes de navna er nydelige, men hver for seg.

 

Skrevet

Ja har tenkt på berre Elisabeth...

Trur Ane blir litt kort i forhold til Victoria....og ein litt an sjanger??men eg er ikkje så voldsomt opptatt av at dei skal passe som super i lag....

Skrevet

Litt langt og tungt, ville valgt bare ane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...